کد خبر: ۲۵۳۱۰
تاریخ انتشار:۲۳:۰۵ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری سارقان منزل با پابند الکترونیکی زندان در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

خبر آنلاین: سرهنگ داود آقا زاده در گفت و گویی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت منزل در این شهرستان مراتب به صورت ویژه در دستور کار مامورین کلانتری ۱۱ مصطفی خمینی قرار گرفت .

وی افزود: مامورین تجسس کلانتری ۱۱ مصطفی خمینی با انجام اقدامات فنی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه ای شده اند.

فرمانده انتظامی گرمسار با اشاره به اینکه در بررسی ها اولیه مشخص شد هر دو مظنون در زمینه سرقت و خرید و فروش مواد مخدر سابقه دار بودند، تصریح کرد: با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی متهمان در مخفیگاه خود دستگیر و از آنان تمامی اموال سرقت شده از منزل به همراه ابزار آلات که بوسیله آن اقدام به سرقت کرده بودند کشف و ضبط شد.

سرهنگ آقا زاده با بیان اینکه یکی از متهمان دستگیر شده دارای پابند الکترونیکی زندان بود، خاطرنشان کرد: هر دو سارق پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی