کد خبر: ۲۵۲۹۳
تاریخ انتشار:۲۱:۰۶ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: اگرچه در آستانه شروع المپیک در پاریس هستیم اما انگار نه انگار که ورزش ما هم در آن حضور دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مشرق: از اواخر این هفته، دوره ای دیگر از بازیهای المپیک به میزبانی پاریس آغاز خواهد شد. بار دیگر تمامی نگاه ها در ورزش دنیا به سمت و سوی این رویداد خواهد شد که نمودی از توان و ظرفیت هر کشوری است اما در کشور ما، یک غفلت و بی توجهی عجیب و کم سابقه ای به این بازیها وجود دارد. هرچه می گذرد و به زمان برگزاری این رویداد نیز نزدیک می شویم، همچنان این وضعیت ادامه دارد و گویا قرار نیست دستگاه ورزش کشورمان تکانی به خود بدهد.

البته، برخی ریشه این ماجرا را در پیش بینی از عملکرد احتمالی در این مسابقات می دانند. عمده فدراسیون ها که در این بازیها دارای سهمیه و ورزشکار هستند، اگر در دور اول حذف نشوند، در دور دوم باخته و به کشور باز می گردند و فقط هزینه های اقامت چند روزه و گشت و گذارشان باقی می ماند. طبیعی است که در چنین شرایطی، آنها باید هم خود را به بی توجهی بزنند تا چون سنوات گذشته، حضوری نمایشی و باری به هر جهت را ثبت کنند. در این میان، وزارت ورزش هم که مدت هاست بود و نبودش تفاوتی نداشته و ندارد!

هیچکس حواسش به پاریس نیست!

حالا که باید تمام کشور فضای ورزشی و المپیکی داشته باشد، متولیان امر در سوداهای دیگری هستند و حواسشان به آنجایی که باید، نیست ...

برچسب ها: المپیک پاریس ، ورزش
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار