کد خبر: ۲۵۲۷۲
تاریخ انتشار:۱۳:۴۴ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس پلیس فتا پایتخت ضمن هشدار در مورد کلاهبرداری از آگهی دهندگان در سایت‌ها گفت: مجرمان سایبری پیامک‌هایی حاوی لینک جعلی ارسال می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهر: سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت درباره کلاهبرداری از آگهی دهندگان در سایت‌های آگهی آنلاین گفت: شاید گمان کنیم که کلاهبرداری در سایت‌های آگهی آنلاین فقط مختص خریداران است اما این تفکر اشتباه است و کسانی که آگهی در سایت‌های آگهی آنلاین ثبت می‌کنند نیز در معرض کلاهبرداری هستند.

وی افزود: هنگامی که شهروندان کالایی را برای فروش در سایت‌های آگهی قرار می‌دهند، مجرمان سایبری برای آنها پیامک‌های حاوی لینک جعلی با عناوینی مانند ثبت نهایی آگهی و یا جلوگیری از حذف آگهی ارسال می‌کنند.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: لازم است شهروندان در این زمینه هوشیار بوده و فریب کلاهبرداران را نخورده و روی هیچ لینک دریافتی کلیک نکنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی