کد خبر: ۲۵۱۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۴۶ - ۳۰ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه گفت: با اجرای طرح‌های مسکن بسیجیان،ولایت و مسکن ملی حداقل سه هزار خانوار دارای خانه می‌شوند اما این طرح‌ها در نبود زیرساخت آب راکد مانده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در دیدار معاون وزیر نیرو و مدیرعامل آب و فاضلاب کشور وزارت نیرو را از دستگاه‌های برتر دولت خواند و گفت: یکی از عوامل موفقیت شهید جمهور وزارت نیرو است در وزارت نیرو با برنامه‌ریزی و تدبیر و استفاده از نیروهای مجرب اقداماتی انجام گرفته که چالش‌ها برطرف شده است.

امام جمعه کهگیلویه گفت: ما کمتر از موفقیت‌ها گفتیم اما یادمان نمی‌رود در مناطق گرمسیری مکرر قطعی برق بود در دولت سیزدهم این مشکل کمتر پیش آمد.

وی با اشاره به اینکه در دهدشت هزینه احداث کمتر از ترمیم و نگهداری است،افزود: فرسودگی و عدم ترمیم باعث هدررفت آب شده است. امام جمعه کهگیلویه بیان کرد: با اجرای طرح‌های بسیجیان، ولایت و مسکن ملی سه هزار خانوار خانه‌دار می‌شوند اما این طرح‌ها بخاطر آب تاکنون ایجاد نشده است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به روانه شدن فاضلاب دهدشت به سد کوثر از وضعیت آب سد کوثر ابراز نگرانی کرد و گفت: به جای اینکه برای پتروشیمی دهدشت از مارون برداشت کنیم می‌شود از فاضلاب استفاده کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
راستی این شهر فرماندار ندارد که این بزرگوار باید همه کاره باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
همان بهتر که اسم این سایت گذاشته شود عصر دهدشت .بی خود دنا را بد نام نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
همان بهتر که اسم این سایت گذاشته شود عصر دهدشت .بی خود دنا را بد نام نکنید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی