کد خبر: ۲۵۱۸۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۰۷:۵۱ - ۳۰ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: برخی محیطبانان و برخی کارکنان سازمان محیط زیست استان به صراحت اعلام شده کردند: پلنگ تنگ مهریان یاسوج توسط اسلحه کلاش سازمان محیط زیست کشته شده و اسلام جاودان خرد برای اینکه ضعف عملکردش سرپوش نهاده شود گزارش خلاف واقع از مرگ این پلنگ به تهران ارسال کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، بر اساس اسنادی که به دست ما رسیده برخی از مسئولین و محیطبانان مطلع صحبت های تکان دهنده ای از تخلفات اسلام جاودان خرد و معاون طبیعی او در کشتار پلنگ روایت می کنند!

در این اسناد که این سایت قصد انتشار عمومی آن را ندارد، برخی محیطبانان و برخی کارکنان سازمان محیط زیست استان به صراحت اعلام شده کردند: پلنگ تنگ مهریان یاسوج توسط اسلحه کلاش سازمان محیط زیست کشته شده و اسلام جاودان خرد برای اینکه ضعف عملکردش سرپوش نهاده شود گزارش خلاف واقع از مرگ این پلنگ به تهران ارسال کرده است.

 روابط عمومی پر حاشیه این اداره کل نیز برای رسانه ها اخبار کذبی در این باره ارسال کرده بود و برای افکار عمومی داستان سرایی خلاف واقع ساخته کرد!

اما دردناک تر این است که طبق این گفته ها در همین دوره پلنگی در خائیز توسط افراد ناشناس کشته شده و توسط یکی از معاونین اداره کل محیط زیست  استان سرپوش زده شد تا رسانه ای نشود، همان شخصی که توسط پایگاه خبری عصر دنا از فروشگاه لوازم شکار خانوادگی اش افشاگری شد.

حال پس از بی تدبیری مشهود اسلام جاودان خرد و برخی همکارانش در مهار آتش‌سوزی خائیز که به گفته شاهدان در ساعات و روزهای طلائی از نبود دمنده و بنزین کار دشوار شد.

سوال اینجاست این فرد تا کی باید در پست مهم محیط زیست بماند وقتی نه حیات وحش شرایط خوبی دارد نه مناطق حفاظت شده از جنگل تا مرتع شرایط مناسبی دارد و هر روز یک گونه ارزشمند پلنگ کشته می شود و صدایش را در نمی آورد تا اینگونه بعد از ماه ها از زبان همکارانش افشا شود؟

لازم به ذکر است اسناد تکاندهنده دیگری از تخلفات اسلام جاودان خرد و سو استفاده این فرد از پست مدیریتی به دست ما رسیده که در صورت لزوم منتشر خواهیم داد. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
یه آدم فقیر چی نخرده تازه به دوران رسیده رو گذاشتن مدیر یک مجموعه که کلی برای سرپاشدنش زحمت کشیده شد و الان نابودش کرد رفت
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
تمام ادارات و سازمانها به همین حال روز گرفتارن.سیستم خاله خورزویی روشنفکر از این بهتر نمیشد.روزی باید صد مرتبه خدا رو شکر کرد که روشنفکر از طرف مردم برکنار شد
رزم آور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
عصر دنا
لطفا در این مورد بیشتر افشاگری کنید.. دو تا مدیر نالایق اقای روشنفکر یکی مدیر محیط زیست و دیگری مدیر منابع طبیعی کاری کردند که دیگه آثاری از جانور و درخت و جنگل در این استان باقی نمونده.. لعنت بر ....بیسواد که افرادی بیسوادتراز خودش رو بکار گمارد.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
جهادکشاورزی استان ، منابع طبیعی ،محیط زیست همه نابود شدن ، تغییر واجب واجب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
نگران نباش این بنده خدا دو ماه دیگه بخاد یا نهاد کنار گذاشته میشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.