کد خبر: ۲۵۱۳۰
تاریخ انتشار:۲۱:۳۳ - ۲۸ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: نرخ جدید جریمه‌ تخلفات رانندگی از ۲۳ تیرماه در سراسر کشور اعمال شده است که بر اساس آن بیشترین مبلغ جریمه به رانندگی در حالت مستی و غیرارادی با رقم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اختصاص دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مشرق: هرگونه حرکات نمایشی مانند دور زدن درجا و یا حرکت موتور سیکلت روی یک چرخ و نیز حرکت به طور مارپیچ اگر در کلانشهرها صورت گیرد، ۵۰۰ هزار تومان، در سایر شهرها ۴۰۰ هزار تومان و در روستاها ۲۵۰ هزار تومان جریمه دارد.

در تخلفات مربوط به سبقت، نرخ جریمه ای بین ۳۰۰ هزار تومان تا ۷۰۰ هزار تومان معین شده است و یا عبور از چراغ قرمز اگر در روستاها صورت گیرد ۲۰۰ هزار تومان، در سایر شهرها ۳۰۰ هزار تومان و در مراکز استانی و کلانشهرها ۴۰۰ هزار تومان جریمه دارد.

در این نرخنامه دنده عقب در آزادراهها و بزرگراهها ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد و رانندگانی که در حالت بی ارادگی و مصرف داروهای روان گردان یا افیونی و همچنین در حالت مستی اقدام به رانندگی کنند، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

جزئیات افزایش نرخ جریمه‌های تخلفات رانندگی

جزئیات افزایش نرخ جریمه‌های تخلفات رانندگی

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار