کد خبر: ۲۵۰۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۵۸ - ۲۶ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: مراسم عزاداری روز عاشورای حسینی با حضور پرشور مردم عزادار در خیابان های مرکزی شهر یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عکس و فیلم: مرتضی مبشری 

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
البته اگر مسئولین اجازه دهند مراسم عزاداری امام حسین(ع) مردمی برگزار شود خیلی بهتر است چون مراسم مردمی جانسوزتر است یعنی همزمان با مراسم میدان استانداری و حضور مسئولین مراسم مردمی جانسوز از میدان جهاد تا میدان هفت تیر و خیابان طالقانی و دیگر خیابان های شهر یاسوج در حال برگزاری است که متاسفانه صداوسیما هم بی خبر است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
صدای مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
سلام با تشکر از سایت وزین عصردنا که به این امر پرداخته ما عزاداران حسینی چندین سال است که دچار این معضل هستیم که آقایون مسئول پاسخگو نیستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!! قبل از اینکه به ادامه دردل بپردازم متاسفانه مقصر اصلی این مسئله صداوسیمای استان است که مدعی هستند که ما فقط از این مکان(میدان امام حسین و خیابان جمهوری اسلامی) می توانیم عکس و فیلم برداری کنیم حالا شما بقیه نهادها و ارگان های مسئول در جلسه را در نظر بگیرید که دیگر حق اظهار نظر ندارند و تسلیم صداوسیما می شوند که در پاسخ آنها باید گفت مگر مردم به خاطر فیلم و عکس شرکت می کنند؟!!! مردم با نیت پاک قربه الی الله شرکت می کنند و منتظر دیدن نیستند پس از صدا و سیما انتظار فیلم برداری ندارند و می خواهند با خلوص نیت در مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین و حتی جشن پیروزی انقلاب در 22 بهمن و دیگر مراسمات ملی مذهبی شرکت کنند
مسئله دوم روبروی آفتاب قرار گرفتن مردم عزیزمان در این مکان که دقیقا چشم آنها ضربه می خورد اگر نگوییم کور می شوند هر چند زیر آفتاب به خاطر شهدای کربلا اشکال ندارد!!!!! نه روبروی آفتاب و خورشید سوزان و اما مسئولین در جایگاه مخصوص و در سایه می نشینند و پشت به آفتاب و به ریش ما مردم می خندند!!!!!! پس این مکان اصلا به دلایلی که شما هم برشمردید اصلا مکان مناسبی نیست و باید تغییر کند فکر کنم در پی اعتراض مردم یک بار مکان را تغییر دادند و به خیابان مصلی آوردند باز جایگاه سخنرانی و مسئولین را جنب مخابرات استان قرار دادند و باز مردم روبرو به خورشید سوزان در حال عزاداری و نظاره گر بودند!!!!!!!!!!!! البته علاوه بر صداو سیما که می گوید فقط در خیابان جمهوری فیلم می گیرم شورای تبلیغات هم مدعی است که بلندگوها در خیابان های طالقانی و جمهوری نصب هستند!!!! یعنی دو نهاد از چندین نهاد تصمیم گیر اصلا مردم را در نظر نمی گیرند یکی پشت به آفتاب جهت فیلم برداری و دیگری نصب بلندگوها در جای دیگر را بهانه قرار دادند و مردم هم به خاطر نظام شان و حفظ شعاعر اسلامی مجبور به حضور در این مکان یعنی خیابان جمهوری اسلامی و میدان امام حسین(ع) یا همان میدان استانداری هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بنابراین ما مردم از شما رسانه وزین کبنانیوز خواهانیم که صدای ما را به گوش نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولین مربوطه برسانید که خیابان مصلی را جهت برگزاری مراسم ها و گردهمایی ها و پایان راهپیمایی های با شرط اینکه جایگاه سخنرانی و مراسم بغل دست بانک ملی شعبه بلوار امام خمینی(ره) باشد و مردم را از تابیدن نور مستقیم خورشید به چشم آنها نجات دهید. با تشکر و سپاس فراوان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی