کد خبر: ۲۴۹۹۷
تاریخ انتشار:۱۲:۰۵ - ۲۵ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: شهردار تهران با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب، با وی دیدار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا به نقل از  تابناک، طبق اعلام شهر، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در پیامی نوشت: دیروز ساعت ۱۶ به دیدار دکتر پزشکیان رفتم. جلسه‌ای بسیار خوب و دارای پیام برای توسعه خدمتگزاری به مردم عزیز ایران برگزار شد.

هفت مورد زمینه همکاری و خدمت مدیریت شهری تهران در دوران رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی را بیان نمودم و آمادگی همکاری با دولت جدید برای خدمت به مردم در همه زمینه‌ها را اعلام داشتم.

ضمنا با تاکید بر اهمیت مدیریت شهری در سراسر کشور و ضرورت همکاری متقابل با دولت ملی بر اساس احیای اصل صد قانون اساسی، به نمونه‌هایی موفق از همکاری دولت شهید خدمت با مدیریت محلی  در شهر تهران اشاره کردم.

رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر پزشکیان ضمن استقبال از همکاری با دولت وی برای خدمت به مردم و پیشرفت کشور ابراز داشتند که در آینده نزدیک با حضور شهرداران مراکز استان‌ها در یک جلسه کاری، موارد مورد نظر را تفاهم و حمایت جدی خواهند کرد.

گزارش شهردار تهران از دیدار با مسعود پزشکیان

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.