تاریخ انتشار:۱۴:۱۹ - ۲۲ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب گفت: رئیس جمهور منتخب،رئیس جمهور همه ملت است مسئله و مأموریت مهم دولت چهاردهم اقتصاد است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا،حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت از حضور مردم و خلق حماسه انتخابات قدردانی و اظهار کرد: به رئیس جمهور منتخب تبریک عرض می‌کنم و آرزوی موفقیت و بهروزی برای ایشان دارم.

امام جمعه کهگیلویه گفت: انتخابات تجلی دوباره مردم سالاری دینی بود مشارکت نشان داد ترفندهای معاندان برای عدم حضور مردم شکست خورد، نقطه اوج این حماسه را ایرانیان خارج از کشور خلق کردند علیرغم اینکه مورد آماج حملات و توهین بی شرمانه عناصر خودفروخته قرار گرفتند اما آمدند و رأی دادند.

وی اضافه کرد: ایرانی وطن پرست با غیرت جایگاه جمهوری اسلامی و جایگاه انتخابات را می‌داند
دشمن هر چه تلاش کرد تهدید کرد تحریم کرد برای بی تفاوت شدن مردم ایجاد یأس کرد اما مردم با بصیرت نشان دادند گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند.

خطیب نماز جمعه دهدشت بیان کرد: مشارکت دور دوم نسبت به اول 10درصد تفاوت داشت، از کاندیداها هم تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب،رئیس جمهور همه ملت است در صحبت هایشان مرتب از وفاق ملی می‌گوید امید است با بهره گیری از توانمندی و ظرفیت‌ها بکوشد با تدبیر خود رقابت را تبدیل به رفاقت کند،افزود:منتخب مردم بر صندلی‌ای جلوس میکند که سه سال اخیر رییس جمهور شهید لحظه‌ای بر آن ننشست و آرام نگرفت روستا به روستا برای اینکه بتواند مشکلی را حل کند بیقرار بود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت:مسئله و مأموریت مهم دولت چهاردهم اقتصاد است؛ دشمن با جنگ ترکیبی برنامه دارد همه مکلف هستند ایشان را کمک کنند. رییس جمهور مواظب دو ابزار تحریف و تحریم باشد؛ تحریم هرچند معیشت مردم را تحت فشار قراررداده اما تحریف نشاط و امید مردم را هدف گرفته است.

وی بیان کرد: دولت چهاردهم از ظرفیتهای ایجاد شده مانند شانگهای و بریکس که آرزوی خیلی از کشورهاست و رییس جمهور مغتنم ما تلاش کرد ایران عضویت پیدا کرد استفاده کند.

امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: آتش سوزی ویرانگر خاییز الحمدلله ساعتی پیش با تلاش شبانه‌روزی امدادگران،نیروهای مردمی و فعالان محیط زیست کنترل شد، وضعیت خاییز دل هر انسانی را به درد می آورد هر انسانی که این صحنه های نگران کننده را می بیند نمی‌تواند آرام باشد خائیز در آتش جهل سوخت.

وی گفت: کوهستانی که ذخیره گاه محیط زیست کشور است، بیش از 30درصد آن در آتش سوخت همه درختان بلوط با عمر زیاد ایستاده سوختند قلب ها جریحه دار شد کی باید به خود بیاییم؟برخی نگاه اسفبار به منابع طبیعی دارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه رعایت انصاف در نقدها را ضروری خواند و با اشاره به اینکه بعضی در خانه روی مبل نشستند و می‌گویند مسئولین چکار می کنند،افزود: بنده به عنوان یک طلبه گواهی میدهم مسیولین از ظرفیت‌ها استفاده کردند اما امکانات استان در همین حد است.سابقه نداشت هواپیمای آبپاش در یک آتش سوزی هشت عملیات آبپاشی انجام دهد.

وی ادامه داد: البته گلایه هایی از استانهای همجوار داریم که به موقع خواهیم گفت اما همدلی و همراهی مردم و نیروهای امدادی ستودنی است. هرچند از روستاهای دامنه خاییز انتظار بیشتر بود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر شرایط کوهستانی منطقه را یادآور شد و گفت: سنگ و صخره و کوه و دریاهای خطرناک شرایط مهار را دشوار کرد. مسئولین شبانه روز تلاش کردند در بیان نقدها مقداری مراقبت کنید.دمنده مورد نیاز شهرستان باید تأمین شود و این موضوع را امروز به معاون ستاد مدیریت بحران عرض کردم.

امام جمعه کهگیلویه گفت: انتظار داریم مسئولان کشور برای زاگرس که ریه ایران است فکری اساسی بکنند هر سال در ابعاد مختلف زاگرس میسوزد اگر تجهیزات و آبپاش باشد این حوادث رخ نمی دهد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار