کد خبر: ۲۴۸۴۵
تاریخ انتشار:۱۴:۱۴ - ۱۵ تير ۱۴۰۳
رهبر انقلاب پس از انداختن رای به صندوق:
عصر دنا: رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دور دوم «انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران» رأی خود را به صندوق ۱۱۰ انداختند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا به نقل از مشرق، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دور دوم «چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری»، با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی (ره)، رأی خود را به صندوق انداختند.

بیش از ۲۰۰ خبرنگار رسانه‌های داخلی و خارجی، از جمله خبرنگاران رسانه‌های آمریکا، چین، روسیه، آلمان، اسپانیا، انگلیس، افغانستان، اتریش، ترکیه، کویت، هلند، امارات، ایتالیا، عراق، یمن، ژاپن، فرانسه، فیلیپین، لبنان، قطر، عمان، استرالیا، سوئد، دانمارک، هند، کره جنوبی و … این برنامه را پوشش دادند.

این برنامه از شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت زنده پخش شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای پس از انداختن رای خود به صندوق تاکید کردند که در مرحله دوم انتخابات مردم باید همتشان بیشتر باشد تا کار را تمام کنند و فردا رئیس‌جمهورمان را داشته باشیم.

ایشان با بیان اینکه شنیدم که شوق و علاقه مردم بیشتر از قبل است، خداکند این‌طور باشد، افزودند: اگر این‌طور باشد خرسندکننده است. ان‌شاءالله مردم رای بدهند و بهترین را انتخاب کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.