کد خبر: ۲۴۸۴۲
تاریخ انتشار:۱۶:۴۰ - ۱۴ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: رییس ستادجوانان گام دوم انقلاب دکتر سعید جلیلی گفت:جوانان به گزینه ای رای خواهند داد که با برنامه به میدان آمده باشد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، علیرضا مهلی با اشاره به اینکه دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی دوران درخشانی بودافزود: در دولت سه ساله شهید رئیسی با نگاه جدیدی که نسبت به توسعه و آبادانی کشور ایجاد شد یک چارچوب و عملکردی را ارائه داد که بدرستی آینده از طریق انتخاب درست هر یک از ما رقم خواهد خورد.

مهلی ،دکتر سعید جلیلی را ادامه دهنده راه شهید جمهور دانست و عنوان کرد: امروز شخصیت دکتر سعید جلیلی به عنوان نزدیک ترین شخص به شهید رئیسی به میدان آمده تا با ادامه دادن مسیری که شهید رئیسی در دولت سیزدهم آغاز کرده ادامه دهنده خدمت به مردم باشد، و این مهم مستلزم همراهی، همدلی و حضور حداکثری همه ی ماست.


وی به کارآمدی و کارنامه روشن ایشان برای ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود امروز دکتر سعید جلیلی با برنامه ای دقیق و کارشناسی که منجر به شکوفایی و اعتلای ایران انقلابی خواهد شد به میدان آمده است و این مهم با رای و حضور حداکثری مردم در جمعه ۱۵ تیرماه اتفاق خواهد افتاد ان شاالله.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.