کد خبر: ۲۴۸۲۷
تاریخ انتشار:۱۸:۰۲ - ۱۳ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: همسر مرحوم استاد حیدر رحیم پور ازغدی و مادر شهید در پاسخ به سوالی گفت: معلومات عمومی برای رئیس جمهور شدن کافی نیست، آقای جلیلی اطلاعات واقعی از مشکلات جامعه و راه حلهای علمی و عملی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا به نقل از مشرق، مبارز انقلابی، سرکار خانم فاطمه فکور یحیایی ( همسر مرحوم استاد حیدر رحیم پور ازغدی و مادر شهید ) در پیامی به هموطنان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری و در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه نظر مرحوم استاد حاج حیدر آقای رحیم پور درباره جلیلی چه بود و جنابعالی بعنوان مادر شهید و یک مبارز پیش از انقلاب به چه کسی رای میدهید؟ گفتند:

ایشان ، آقای جلیلی را انسانی صادق و منطقی میدانستند ، آگاه به مشکلات مردم ، نگران محرومین و دانشمندی عدالتخواه، که میشود برای کارهای بزرگ به او اعتماد کرد . معلومات عمومی برای رئیس جمهور شدن کافی نیست. ایشان اطلاعات واقعی از مشکلات جامعه و راه حلهای علمی و عملی دارد. در دور دوم به جانباز و حافظ قرآن ، دکتر جلیلی رای میدهیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.