کد خبر: ۲۴۸۲۲
تاریخ انتشار:۱۷:۱۷ - ۱۳ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: متاسفانه در حال حاضر کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش سطح کشور مشهود است و باید این موضوع تا قبل از شروع سال تحصیلی از سوی وزارت آموزش و پرورش برطرف شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا به نقل از خانه ملت، رمضان رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به کمبود معلم در شهرستان فلاورجان و دیگر شهرهای کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه در حال حاضر کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش سطح کشور مشهود است و باید این موضوع تا قبل از شروع سال تحصیلی از سوی وزارت آموزش و پرورش برطرف شود.

وی افزود: در یکی دو ماه اخیر آزمون ماده 28 برگزار شد و نتایج اولیه هم اعلام شده است و الان در مرحله گزینش قرار گرفته اند که معتقدم باید این موضوع هر چه سریع تر انجام شود تا تکلیف بسیاری از کلاس های درس مشخص شود.

نماینده مردم فلاورجان گفت: در حال حاضر در شهرستان فلاورجان هم کمبود معلم وجود دارد و درخواست ما این است که وزارت به این موضوع نگاه ویژه ای داشته باشد بالاخره نباید مدارس در سال تحصیلی جدید همچون گذشته شاهد نبود معلم باشند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش می تواند علاوه بر آزمون های اخیر از نیروهای خرید خدمات هم استفاده کند اکنون در شهرستان ما حدود 200 نیروی خرید خدمات وجود دارد که با بکارگیری مجدد این عزیزان مشکل کمبود معلم در شهرستان برطرف می شود.

رحیمی عنوان کرد: امیدواریم وزارت آموزش و پرورش تا قبل از پایان مرداد وضعیت کمبود معلم را برطرف کند تا شاهد کمبود معلم در کلاس های درس در سراسر کشور نباشیم./

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.