کد خبر: ۲۴۸۰۶
تاریخ انتشار:۱۵:۱۰ - ۱۳ تير ۱۴۰۳
رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌شرقی به تبریز بیدار پاسخ می دهد؛
عصر دنا: رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌شرقی در پاسخ به سوال خبرنگار تبریز بیدار در رابطه با فعالیت مواکب در ایام اربعین گفت: ۳۰ موکب برای دریافت مجوز برای اربعین حسینی ثبت نام کرده اند و امیدواریم ۵۰ الی ۶۰ موکب برای خدمات رسانی ثبت نام کنند .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا به نقل از تبریزبیدار، علی داداش‌زاده صبح امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از ماموریت های اصلی ستاد بازسازی، حمایت و پشتیبانی از مواکب حسینی در اربعین است.

وی افزود: فاز نخست صحن و سرای حضرت زینب(س) در کنار مرقد امام حسین (ع) با مساحت ۱۵۰ هزار مترمربع در حال احداث و مرحله نازک کاری است و سه فاز بعدی آن نیز در سال‌های آینده اجرایی می‌شود.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات آذربایجان شرقی افزود: در زمینه بازسازی و ساخت عتبات عالیه انقلاب عظیمی رخ داده است که ۱۱ هزار مترمربع حرم حضرت علی(ع) باهمت عاشقان امیرالمومنین(ع) به ۲۳۱هزار متر مربع رسیده است.

وی در مورد نحوه تامین بودجه و هزینه‌های ساخت و احداث عتبات عالیات اظهار داشت: تمامی هزینه های تامین بودجه و هزینه‌های ساخت و احداث عتبات عالیات  تحت عنوان نذورات مردمی می باشد و ریالی از بودجه دولتی هزینه نمی شود.

داداش زاده گفت: ساخت نیم ضریح تل زینبیه به دست هنرمندان دانشگاه هنر اسلامی تبریز انجام گرفته و پس از تکمیل پروژه صحن عقیله بنی هاشم (ع) در کربلا نصب خواهد شد .

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌شرقی در پاسخ به سوال خبرنگار تبریز بیدار در رابطه با فعالیت مواکب استان در ایام اربعین گفت: ۳۰ موکب از استان برای دریافت مجوز برای اربعین حسینی ثبت نام کرده اند و امیدواریم ۵۰ الی ۶۰ موکب برای خدمات رسانی ثبت نام کنند .

وی در رابطه با اجرای طرح «کاشی حرم» با نذورات عاشقان اباعبدالله افزود: طرح کاشی حرم برای مشارکت با نذورات مردم در ساخت و توسعه حرم که با نوشتن نام علاقمندان و عاشقان اباعبدالله حسین(ع) در پشت کاشی برای نصب در حرم اجرایی می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.