تاریخ انتشار:۱۸:۰۹ - ۱۲ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۹ درصد شعب اخذ رأی کهگیلویه و بویراحمد برخط‌ هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا،جواد هاشمی‌مهر در نشست ستاد انتخابات ضمن قدردانی از برگزار کنندگان عوامل برگزارکننده انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری از آمادگی کامل استان جهت برگزاری دور دوم انتخابات در روز جمعه پیش‌رو خبر داد.

وی افزود: با همکاری فرمانداری‌ها، بخشداران، دهیاران و مردم انتخابات سالم و بدون حاشیه‌ای در روز جمعه گذشته برگزار کردیم و هیچ‌گونه مورد امنیتی در اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری دراستان وجود نداشت.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور با شور و نشاط مردم استان در این دوره انتخابات، گفت: زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی دستگاه‌های امنیتی استان در جهت برقراری نظم و امنیت انتخابات قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته هیچ گونه مشکل زیرساختی در روز انتخابات وجود نخواهد داشت.
هاشمی‌مهر خاطرنشان کرد: چند روز قبل از انتخابات همه کنده‌کاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح استان را ممنوع کردیم که همچنان ادامه دارد.

وی افزود: بیش از ۹۹ درصد شعب اخذ رأی به صورت برخط بودند و تنها یک درصد مناطق روستایی و عشایری غیر برخط بود که با وجود سخت گذر و کوهستانی بودن استان اقدام خوبی در جهت برخط بودن بودن سیستم احراز هویت توسط فناوری صورت گرفت.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تدابیر کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات هیچ‌گونه مشکلی در حوزه خودرویی و تغذیه عوامل برگزاری نداشتیم و برای دور دوم انتخابات که جمعه هفته جاری است، پای کار هستیم تا با مشارکت بالای مردم انتخابات سالمی برگزار شود.

وی تصریح کرد: رسانه ملی و کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان و همه رسانه‌ها نیز عملکرد خوبی داشتند و به موقع اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفت که انتظار است که در پانزدهم تیر به مانند دور اول شکوه حضور مردم را به تصویر بکشانند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.