تاریخ انتشار:۰۰:۱۵ - ۱۱ تير ۱۴۰۳
رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: رئیس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تهمت‌ها، حاشیه‌ها، غوغا و جنحال‌های ایجاد شده از جانب دیگران نباید مانع رسیدن صدای حقیقت‌گو و شخصیت تحول‌خواه دکتر جلیلی شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، روز یکشنبه ۱۰ تیرماه نشستی با حضور اصحاب رسانه در ستاد انتخاباتی سعید جلیلی واقع در شاهد۲۵ یاسوج برگزار شد.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با اشاره به ویژگی های رییس جمهور اصلح گفت: انتخاب شخصی بعنوان رئیس جمهور باید با شناخت کامل صورت گیرد و شخصی باشد که در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم افتخاری ضمن بیان نقش رسانه ها در افزایش آگاهی وشناخت مردم افزود: مردم باید باشناخت نسبت به فرد و راهکار ها و راهبردهای وی انتخاب کنند و این وظیفه ایست برعهده رسانه که در خبررسانی بعد صداقت و حقیقت گویی راحفظ کند.

وی با یادآوری ماجرای کربلا و هلهله افراد برای مانع شدن از رسیدن ندای کلام امام حسین علیه السلام به مردم بیان کرد: تهمت ها، حاشیه ها،غوغا و جنجال های ایجاد شده از جانب دیگران نباید مانع رسیدن صدای حقیقت گو و شخصیت تحول خواهی چون سعید جلیلی شود.

رئیس ستاد سعید جلیلی در یاسوج عنوان کرد:انتخابات آرمانی زمانی رخ میدهد که مردم به شناخت کاملی نسبت به نامزد ها و دیدگاه آنان و برنامه هایشان دست یابند چرا که مردم آگاهند و این آگاهی انان را به سمت انتخاب درست سوق میدهد.

افتخاری با تاکید بر خسران کشور در دولت دوازدهم گفت: خسارات وارده به کشور در دولت سیزدهم تاحدودی جبران شد و رییس جمهور شهید خالصانه و مجاهدانه در میدان عمل قدم برداشتند.

وی افزایش قیمت دلار ،پذیرش و تایید پیشنهاد برجام،تورم و ازبین رفتن عزت عمومی کشور را از نتایج عملکرد نامطلوب دولت دوازدهم برشمرد و اظهار کرد: کاستی ها در دولت سیزدهم تا حدودی جبران شد افزایش فروش نفت به ۲۵۰۰ بشکه و عملیات وعده صادق از دست آوردهایی بوده که بازگشت عزت و اقتدار را برای کشور به دنبال داشته است.

رئیس ستاد سعید جلیلی در یاسوج اضافه کرد: سعید جلیلی نماد تحول خواهی است که شناخت کاملی از ظرفیت های کشور دارد که میتواند فرصتی برای بازگشایی دریچه ای به پیشرفت برای مردم الالخصوص جوانان باشد و میتواند ادامه دهنده مسیر رئیس جمهور شهید در حل معضلات کشور باشد.

افتخاری با یاداوری دولت دوازدهم از مردم خواست با انتخاب صحیح مانع از تشکلی دولت سوم شوند.

افتخاری با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات تصریح کرد: فرد اصلح با شناخت مردم بر این مسند خواهد نشست و امید که مردم با آگاهی و شناخت کامل شخص مناسب را برگزینند.

 

مخالفان دکتر جلیلی مانع رسیدن صدای حقیقت‌ هستند

مخالفان دکتر جلیلی مانع رسیدن صدای حقیقت‌ هستند

مخالفان دکتر جلیلی مانع رسیدن صدای حقیقت‌ هستند

مخالفان دکتر جلیلی مانع رسیدن صدای حقیقت‌ هستند

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.