تاریخ انتشار:۲۳:۰۴ - ۱۰ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از نجات جان ۳ بیمار نیازمند با اهدای عضو نوجوان ۱۵ساله مرگ مغزی در این شهر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، محمود شهامت گفت: پنجمین ایثار ماندگار سال جاری، نوجوان ۱۵ساله ای بوده که به دنبال سانحه تصادف در تاریخ هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در بخش ICUبیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج بستری شد.

وی اظهارکرد: بیمار مدت دو روز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری بوده اما متاسفانه اقدامات درمانی برای این بیمار اثر گذار نبود و پس از تشخیص مرگ مغزی برای این بیمار موضوع اهدای اعضا با خانواده ایشان مطرح شد و با موافقت والدین نوعدوست و ایثارگر وی اهدای اعضای بدن او منجر به جان بخشیدن به چند بیمار نیازمند و زنده نگه داشتن نام وی برای همیشه شد.

همچنین سید سینا سعیدی، مسئول واحد فراهم آوری پیوند اعضای معاونت درمان نیز در ادامه گفت: با حضور تیم پیوند اعضای بیمارستان فوق تخصصی ابو علی سینا شیراز و همکاری تیم پیوند اعضای بیمارستان شهید جلیل یاسوج برداشت کلیه ها و کبد مرحوم صبح ۱۰تیرماه در اتاق عمل این بیمارستان انجام شد تا در مرکز فوق تخصصی پیوند ابوعلی سینا شیراز به بیماران نیازمند پیوند زده شود و به آنها جان تازه ای بخشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.