تاریخ انتشار:۰۱:۴۲ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: کریم گنجهء مدیر عامل سابق موسسه حرا قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در انتخابات ریاست جمهوری از محمدباقر قالیباف حمایت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بسم‌الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و فرهیخته استان کهگیلویه و بویراحمد و همه لرتبارانی که افتخار آشنای دارم،
بنده کریم گنجهء همانگونه که استحضار دارید در طول عمرم وارد حوزه سیاست نشدم و اکنون هم قصد ورود را ندارم، پس از دفاع مقدس وارد عرصه سازندگی شدم و ۳۲ سال در کمال گمنامی مشغول سازندگی کشور عزیزم ایران شدم و به دور از هیاهوی سیاسی قدمی ناچیز در عرصه سازندگی داشتم ، از نیروگاه های مهم تا پروژه های ویژه این مرز و بوم را مدیریت کردم وابستگی به هیچ حزب و گروهی ندارم و کسانی با بنده کار کردند تصدیق خواهند کرد هدفم منافع ملی و پیشرفت کشور عزیزم بوده، امروز در شرایط بسیار حساسی قرار گرفتیم ، در دهه نود همه ساختار های اقتصادی کشور ویران شد و شاخص های اقتصادی وحشتناک سقوط کرد و سفره مردم ایران کوچک و کوچکتر شد، بر خود واجب دانستم نظر به احادیث ائمه معصومین ۱) قال الامام الصادق (علیه السلام): مَن تَوَلّي اَمراً مِن اُمُورِ النّاسِ وَ فَتَحَ بابَهُ وَ رَفَعَ سِترَهُ وَ نَظَرَ في اُمُورِ النّاسِ کانَ حَقًّا عَلَي اللهِ اَن يؤمِنَ رَوعَتَهُ يومَ القِيامَةِ وَ يدخِلَهُ الجَنّةَ.

کسي که کاري از کارهاي مردم را به عهده بگیرد و او درب محل کار خود را روي مردم باز کند، پرده ها و موانع را کنار بزند و با دقت به فکر اصلاح امور مردم باشد، بر خداوند است که روز قيامت او را در امان قرار دهد و به بهشت برد.

بحار الأنوار، ج ۷۵، ص ۳۴۰ .

(۲) و يروون عن النبيّ (صلّی الله علیه و آله و سلّم) أنّه قال: من تولّى شيئا من امور المسلمين فولّى رجلا شيئا من أمورهم و هو يعلم مكان رجل هو أعلم منه فقد خان اللّه و رسوله و المؤمنين

هر كه‏ متصدى يك كارى از مسلمانان باشد و مردى را بر يكى از كارهایشان بگمارد و بداند در جایش مردى است كه از او عالم تر است، البته كه خيانت كرده بخدا و رسول خدا (صلّی الله علیه و آله و سلّم) و همه مؤمنان.
جهت تنویر افکار مردم عزیز استان که دوره ای پر فروغ در ساخت کشور همراه فرزندان آستان موفقیت های را داشتیم
به استحضار برسانم ، آقای دکتر قالیباف مرد میدان های سخت را از نزدیک می‌شناسم و پر فروغ ترین دوران سازندگی را با مدیریت ایشان در شهر تهران سپری کردم ،
صادقانه خداوند را شاهد میگیرم اگر در سال ۸۴ رییس جمهور میشد وضعیت ملت ایران چنیین رقم نمیخورد
اکنون کشوری داشتیم که در تراز بالای شاخص های جهانی قرار داشت ،
ولی در این شرایط پیشنهاد میدهم با انتخاب آقای دکتر قالیباف مرد میدان و دیپلماسی ، مرد تحول گرا، جهادی ، انقلابی ، لایق ، پرتلاش و از همه مهمتر سرباز ولایت
کشور عزیزمان ایران را از گردنه تاریخی عبور دهد و چشم طمع استکبار و زورمداران دنیا را کور کند
اعتقاد راسخ دارم با انتخاب آقای دکتر قالیباف ، ملت ایران با شرافت مسیر زندگی خود را طی خواهند کرد ،
معتقدم با شناختی که از حاج قاسم عزیز دارم ، با انتخاب یار دیرینش دکتر قالیباف روحش شاد خواهد شد
والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
فرزند کوچک شما کریم گنجهء

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.