کد خبر: ۲۴۶۶۲
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۰۳ - ۰۱ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه در تبیین انتخاب اصلح افزود: ببینید اطرافیان کاندیداها چه کسانی هستند صف‌بندی را ببینید همان‌ها که تا دیروز می‌گفتند شرکت نمی‌کنیم امروز دارند بداخلاقی رقم می‌زنند مراقب باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر ضرورت رعایت تقوای سیاسی تأکید کرد و گفت: در انتخابات مراقب تخریب‌های ناصواب از روی قاعده حب و بغض باشیم.

امام جمعه کهگیلویه افزود: برای اینکه کاندیدای خود را معرفی کنیم تخریب دیگران اتفاق نیفتد تقوای سیاسی ایجاب می‌کند خصوصیات کاندیدای خود را بیان و از توهین و تخریب دیگری پرهیز کنید.

وی با تبریک عیدالله غدیر بیان کرد: غدیر روز ابلاغ مهمترین رسالت یعنی ولایت علی ابن ابیطالب است در غدیر فرشتگان اذن می‌گیرند برای اینکه این روز را در زمین گرامی بدارند.

خطیب نماز جمعه دهدشت تأکید کرد: غدیر باید با عظمت برگزار شود برای غدیر هزینه کنیم دادن یک طعام برای غدیر به مثابه دادن طعام به همه انبیاست.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر انتخابات را حماسه حضور خواند و با بیان اینکه این حماسه بت‌شکن و افق‌گشاست، افزود: انتخابات افق‌های فراوانی برای ما باز می‌کند حضور حداکثری بت قدرت استکبار را می‌شکند.

وی با تأکید بر اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری گفت: رئیس جمهور باید بتواند مدیریت راهبردی داشته باشد مشارکت بالا و انتخاب صحیح دو بال این راهبرد است.

خطیب نماز جمعه دهدشت در تبیین انتخاب اصلح افزود: ببینید اطرافیان کاندیداها چه کسانی هستند صف‌بندی را ببینید همان‌ها که تا دیروز می‌گفتند شرکت نمی‌کنیم امروز دارند بداخلاقی رقم می‌زنند مراقب باشیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خطاب به کسانی که نسبت به صلاحیت نامزدها حرف‌هایی دارند، ادامه داد: اگر شما امروز تریبونی در اختیار دارید و اینطور سخن می گویید به برکت انقلاب و خون شهداست برخی نمی‌دانند چه ضلالتی برای کشور بوجود آوردند از چه دفاع می کنید؟ از ننگین‌ترین معاهده تاریخ؟ وی ادامه داد: امام فرمود امریکا اسلحه و ادوات نظامی نمی‌آورد آمریکا بواسطه دست نشانده‌هایش نفوذ می‌کنند.

امام جمعه کهگیلویه گفت: رئیس جمهوری می‌خواهیم که تمرکز بر مسائل کشور داشته باشد فعال و خستگی‌ناپذیر و فسادستیز باشد. رسانه‌های جیره‌خوار که بر انتخابات می‌تازند مشکلشان این است که در سه سال گذشته شهید رئیسی جلوی پول‌های حرام را گرفت اینها مشکلشان با فکر سیاسی نیست با اسلام مشکل دارند.

امام جمعه دهدشت افزود: مایه تأسف بود از رسانه ملی حرکت‌های زشت دیدیم قباحت دارد در رسانه ملی میکروفن رسمی را پرت کند وطرفداران یک جریان فکری اخم به چهره‌شان نمی‌آید! این لجن پراکنی باید جمع شود کاندیدا افرادی همراه خود بیاورند که بداند تریبون متعلق به نظام است.

وی با بیان اینکه صداوسیما وظیفه دارد کسانی که آمار دروغین می‌دهند را به مردم معرفی کند،افزود: برخی مردم واقعیت‌ها را نمی دانند الحمدلله صدا و سیما این دور مناظرات را تخصصی برگزار کرده است.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: دشمن دنبال تفکر برجام در کشور است برجامی که مرده بود برخی جنازه‌اش را از قبر بیرون کشیده و بر آن گریه می کنند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه تصریح کرد: قوه قضاییه در برزسی پرونده‌ها نشان داد برایش فرقی نمی‌کند انسان مفسد در چه جایگاهی است با او برخورد می کند به او افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: قوه قضاییه نمی‌هراسد امروز قوه قضائیه شورای نگهبان و سپاه و نهاد امامت جمعه نوک پیکان حمله دشمن اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
الهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
بخاطر همینه که نماز جمعه ها خلوت شده شما نمازگزار اصلاح طلب دارید اصولگرا هم دارید نباید نظر مغرضانه بدید
مگه شما ناراحتی که الان می‌خوان در انتخابات شرکت کنند
البته به نفع شماست که شرکت کننده کم باشد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
باشه چشم به آقای پزشکیان رای میدیم.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
باشه شما و امثال شما اطراف کی هستین تا ما بهش رای ندیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
انشاالله طبیب مردم پیروز انتخابات است
تقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
مردم دیگه مردم دوران پارسنگی نیستن که فریب بخورند، تا دیروز که رئیسی زنده بود که از سختی‌های اقتصادی و نبود شغل و بیکاری و فقر مطلق و نقد دولت صحبت میکردی اما الان که انتخابات شده نوع حرفها هم عوض شده؟
خاطرتون جمع مردم دیگه فریب کاندیدهای پوششی و کاندیدهای بیسواد و افراد فاسدی که چای دبش و درست کردن، نخواهند خورد؟
با اقتدار پزشکیان رئیس جمهور آینده ایران است شماها هم بهتره پیگیر سد آبریز باشی
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
بله به پزشکیان که هم حافظ قرآن وهم نهج‌البلاغه است رای میدهیم ان‌شاءالله می آییم وتنگ نظران زاکانی سرشت را از صحنه خارج میکنیم
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
از نظر توانمندی افراد توانمندی در کنار آقای دکتر پزشکیان هستند و ما هم بخاطر همین افراد تونمندی که کنارش هستند به او رای می دهیم
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
چون احساس خطر کردین دارین چرت میگین
ما قرار نبود رای بدیم ولی العان به پزشکیان رای می‌دهیم تا بیاید و شماها دعل باز ها را جمع کند
امید ما دکتر پزشکیان که ما رو از دست شما نجات دهد
انقلابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
اگر اطرافیان هر کاندید ملاک باشد مگر در در۱۰ سال پیش یکی از لیدرهای شهید رئیسی تتلو نبود که می گفت برای رئیسی ۴ میلیون رای دارم .وبراش شو هنری برگزار می کرد . پس نتیجه می گیریم حرف امام جمعه دهدشت کاملاً غیر منطقی و نا ثواب است . در سیاست هرچیزی ممکن است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
فقط پزشکیان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین