تاریخ انتشار:۰۰:۱۷ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: جمعی از فرمانداران، معاونین و مدیران کل ستادی اسبق استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت حسن روحانی حمایت خود را از مسعود پزشکیان اعلام کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در این جلسه چهره های مانند فتاح محمدی، محمد کاظم نظری، حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی، سید محمد تقوی، شاهرخ کناری، نادیا صداقت،علیرضا اتابک، ابراهیم فتاح پور،عبدالحمید پناهی، سیر مسعود حسینی و جمعی دیگر حضور داشتند.

سید محمد کاظم نظری  رئیس شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در این نشست گفت؛ انتخابات پیش رو به جهت حضور دو جریان رقیب حال هوا خاصی به خود گرفته است و انتظار می‌رود مشارکت حداکثری صورت گیرد.

نظری در ادامه اظهار داشت؛ حضور دکتر پزشکیان سبب نوعی بسیج اجتماعی شده است که این موضوع نشان دهنده باور مردم به فرآیند انتخابات برای تحول خواهی است.

نظری تصریح کرد؛ انتظار میرود انتخابات پرشوری برگزار شود و در صورت پیروزی دکتر پزشکیان دولتی عقل‌محور تشکیل خواهد داد که اعضای آن بر مدار خردورزی، تخصص و برنامه عمل می‌کنند و در سپهر  شفافیت، صداقت و قانون‌مندی حرکت کند.

این فعال سیاسی در پایان گفت، برخی نگرانی ها نسبت به شائبه  چینش یک سویه هیئت های اجرایی بر روی صندوق های رای مطرح است که انتظار می‌رود دولت و شخص استاندار صحبت منتقدین را شنیده و در صورت لزوم در ترکیب فعلی بازنگری کنند.

حمایت تمام قد جمعی از مدیران اسبق وزارت کشور دولت روحانی در استان از پزشکیان+عکس

حمایت تمام قد جمعی از مدیران اسبق وزارت کشور دولت روحانی در استان از پزشکیان+عکس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار