تاریخ انتشار:۰۰:۱۱ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: لکه گیری و روکش آسفالت محور یاسوج - سی‌سخت به طول 2 کیلومتر در حال اجرا است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان گفت: مبلغ پیمان این پروژه 142 میلیارد و 738 میلیون و 447 هزار و 962 ریال بوده که به مدت پیمان ۳ ماه ، با ۱۵ دستگاه ماشین آلات فنی وتخصصی در حوزه لکه گیری و روکش آسفالت درحال انجام است.
حمیدرضا پیمانجو افزود: در شهرستان بویراحمد و سایر مناطق سردسیری به واسطه برودت هوا، عملیات نمک پاشی و ترافیک نسبتاً سنگین، معمولا شرایط نگهداری و طول دوران روکش آسفالت به واسطه موضوع یخبندان دشوار است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: این طرح حدفاصل دوراهی شاهزاده قاسم تا دوراهی مزدک در دو باند به طول ۲ کیلومتر با عرض ۱۵ متر و ضخامت ۵ سانتی متر در حال انجام است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رأی خواهید داد؟
محمدباقر قالیباف
سعید جلیلی
مصطفی پورمحمدی
مسعود پزشکیان
علیرضا زاکانی
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی