تاریخ انتشار:۰۷:۵۹ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، متن کامل پیام تبریک جهانگیر شاهینی بدین شرح است:



بسم الله الرحمن الرحیم

عید قربان، نماد و نمود والاترین و زیباترین جلوه بندگی، تعبد و اطاعت از خداوند سبحان و عید عاشقی، فداکاری، ایثار و اخلاص و شکوه تابنده ایمان، یقین و سرسپردگی بر آستان حق است.

عید قربان، عید ابراهیمیان بت شکن و اسماعیل‌های مطیع در برابر فرمان حق است که با رهایی از زنجیر‌های نفس و تعلقات دنیوی و وسوسه‌های شیطانی، به بالاترین درجه از قرب الهی دست یافتند.

امروز جامعه ایران اسلامی، به شهیدان والامقام خود افتخار و اقتدا می‌کند که ابراهیم وار، اسماعیل جان خود را برای حفظ ارزش‌های الهی در طَبَق اخلاص و ایثار نهادند و به مسلخ عشق الهی بردند و با این قربانی گرانسنگ، جاودانه شدند.

اینجانب روز نهم ذی الحجه، روز پر فضیلت عرفه، موسم رستگاری حج و روز دهم ذی الحجه، عید سعید و خجسته قربان و آغاز دهه " امامت و ولایت " را به عموم مسلمانان بویژه ملت شریف و مسلمان ایران و مردم ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک می‌گویم و از آستان خداوند سبحان، برای همه مسلمانان عبودیت محض و فرجام نیک مسئلت دارم.

جهانگیر شاهینی _رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.