تاریخ انتشار:۰۷:۵۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس سازمان مدیریت کهگیلویه و بویر احمد:
عصر دنا: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از تدوین برنامه رشد اقتصادی سال۱۴۰۳در راستایی برنامه‌های توسعه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، جهانگیر شاهینی در جمع خبرنگاران گفت: برنامه رشد اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد باید بر مبنای سند آمایش سرزمین، چشم انداز، نظریه پایه، سند توسعه و مدل توسعه پایدار استان تدوین شود.

وی اظهارکرد: برای تحقق رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۳ نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، تجارت، بازرگانی، خدمات، گردشگری و... هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تمامی عوامل موثر از جمله منابع انسانی، منابع مادی، منابع اطلاعاتی و فیزیکی باید مورد توجه قرار گیرد. برنامه رشد اقتصادی نیازمند زمان، برنامه و توجه به تمام ابعاد است.

شاهینی بر لزوم استفاده از نخبگان و خبرگان و کارشناسان دستگاههای اجرایی برای تدوین برنامه رشد اقتصادی استان تاکید و تصریح کرد: تحقق رشد اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی ماموریت اصلی سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۳ است.

به گزارش عصردنا، در راستای تحقق شعار سال مبنی بر«جهش تولید با مشارکت مردم» و بر اساس ضوابط ابلاغی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور، نشست هم‌اندیشی به منظور تبیین برنامه رشد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۳، در محل سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور رئیس سازمان، روسا و اساتید دانشگاه‌های استان، مدیران، معاونین و کارشناسان دستگاه اجرایی استان برگزار شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رأی خواهید داد؟
محمدباقر قالیباف
سعید جلیلی
مصطفی پورمحمدی
مسعود پزشکیان
علیرضا زاکانی
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی