تاریخ انتشار:۰۱:۱۱ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مسئول آموزش سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین یادواره شهدای آموزش استان با حضور مهمانان ویژه کشوری و استانی در یاسوج خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سرهنگ طاهر سنجریان گفت: این اجلاسیه در استقبال از دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه ۳۰ خرداد از ساعت ۹ صبح در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار خواهد شد و از عموم مردم ولایتمدار استان جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت می شود.
سنجریان گفت: سردار غلامحسین غیب پرور، جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی علیه السلام سخنران ویژه این مراسم خواهد بود.
وی بیان کرد: بابرگزاری این یادواره رویداد فرهنگی مهمی را کلید زده ایم و امیدواریم با این حرکت فرهنگی جوانان و نوجوانان بزرگترین درس عاشورایی را فرا گیرند.
وی انتقال پیام و آرمان شهدا به نسل های امروز به ویژه نوجوانان و جوانان را از اهداف برگزاری این یادواره عنوان کرد و ادامه داد که نیاز امروز جوانان ما آشنایی کامل با اهداف و آرمان شهدا است.
سنجریان از جوانان برومند استان کهگیلویه و بویراحمد دردوران دفاع مقدس و هشت سال دفاع طلایی به عنوان سپرهای دفاعی در مقابل دشمن تا دندان مسلح یاد کرد و گفت: این امنیت پایدار در ایران اسلامی نتیجه از خودگذشتگی،ایثار و فداکاری جوانان شهید دیروز است که اگر به ندای بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) لبیک نمی گفتند این آرامش و آسایش امروز عاید حال ما نمی شد.
وی افزود : شهدای والا مقام با این لبیگ گویی به فرمان امام،مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند و جان خود را برای اسلام و کشور تقدیم کردند.
وی ابراز داشت:امروز بدخواهان نظام و دشمنان ایران اسلامی برای رسیدن به اهداف پلید خود فرهنگ شهادت را مورد هجوم قرارداده اند واز راه های گوناگون در پی کم رنگ کردن خون شهدا وجایگاه و مقام آنها درجامعه هستند.
سنجریان گفت: اینک بر ما واجب عینی است تا در مقابل این هتاکی ها ایستادگی نموده تادشمن نتواند با تحریف واقعیت ها به اهداف شوم و پلید خود برسد.
مسئول معاونت آموزش سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد رهبر معظم انقلاب راشخصیتی بی نظیر و برجسته دانست و گفت: باتدابیر هوشمندانه وبه موقع فرمانده و سکاندار کشتی انقلاب (حضرت امام خامنه ای)مدظله العالی تاکنون نقشه های شوم دشمن نقش برآب شده و تمامی توطئه های آنان را خنثی نموده است.

برگزاری یادواره شهدای آموزش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.