کد خبر: ۲۴۵۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۳۲ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: سرپرست پارک علم و فناوری کهگیلویه وبویراحمد افزود: تولید پهپاد برای پایش آب و استفاده در حوزه کشاورزی نیز از جمله تولیداتی است که در پارک علم و فناوری در حال انجام است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا،نصرالله افتخاری در رویداد رسانه ای امید با اشاره به سهم شرکت‌های دانش بنیان درتولید ناخالص داخلی ایران گفت: پارک‌ علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد آخرین پارکی که مجوز فعالیت گرفت، با محوریت تولیدات حوزه دانش و فناوری آغاز به کار کرده است.

سرپرست پارک علم و فناوری کهگیلویه وبویراحمد افزود: تولید پهپاد برای پایش آب و استفاده در حوزه کشاورزی نیز از جمله تولیداتی است که در پارک علم و فناوری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ما با نقطه مطلوب در استان فاصله داریم ادامه داد: نقطه امیدوارانه پارک علم و فناوری استان این است که شرکت‌هایی در این نهاد مستقر شده اند که در نوع خود بی نظیر است.

افتخاری ادامه داد: شرکت گرده افشان زنبور عسل که تنها در سه کشور وجود دارد، شرکت زربند، شرکت‌های تولید ساز‌های موسیقی با ۲ اختراع، شرکت تولید چسب زخم دیابتی، شرکت ارمغان سلامت زاگرس که داروی اگزما را تولید کرد، شرکت گیاهان دارویی و مواد شوینده، شرکت انرژی و صنایع نفت و گاز با استفاده هوش مصنوعی، شرکت صنایع خورشیدی، شرکت نانو تجزیه آب، شرکت‌های حوزه آی تی و فناوری اطلاعات بصورت دانش بنیان و… در حال فعالیت در پارک علم و فناوری استان کهگیلویه وبویراحمد است.

وی با اشاره به فعالیت‌های پارک علم و فناوری استان تصریح کرد: افزایش بیش از ۳ برابری تعداد واحد‌های فناور از ۵۰ واحد به ۱۷۰ واحد، رشد بیش از دو برابر شرکت‌های دانش بینانی از ۹ به ۱۹ شرکت و استقرار ۱۲ کارگزار خدمات تخصصی از جمله کار‌های انجام شده در دولت سیزدهم است.

سرپرست پارک علم و فناوری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ۵۶ پارک در کشور وجود دارد گفت: قبل از دولت سیزدهم ۴۹ پارک بود و در حال حاضر ۲۷۹ مرکز رشد در کشور وجود دارد که ۳ مرکز در دهدشت، دوگنبدان و یاسوج است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرصاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
پارک علم و فناوری ظرفیت خوبیه و اگه مدیر موفق و خلاقی داشته باشه میتونه استعدادهای جوانان حتی کودکان رو شکوفا کنه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.