کد خبر: ۲۴۵۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۱۶ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: رییس دانشگاه یاسوج گفت: در زمان حاضر ۱۵۰دانشجوی خارجی در دانشگاه دولتی یاسوج در حال تحصیل هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا،بهادر کرمی در رویداد جام رسانه امید یاسوج افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است میزان بهره مندی از بورسیه تحصیلی در دانشگاه دولت یاسوج به سه برابر افزایش یابد.

وی بیان کرد: راه اندازی ۱۷ کد رشته در مقاطع مختلف تحصیلی( کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی) از اقدام های ماندگار دولت سیزدهم در دانشگاه یاسوج بوده است.

رییس دانشگاه یاسوج افزود: در زمان حاضر ۱۵۰دانشجوی خارجی در دانشگاه دولتی یاسوج در حال تحصیل هستند.

وی با یادآوری این نکته که ۲هزار و ۸۰۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رییس جمهور شهید و هیات دولت برای انجام فعالیت های عمرانی این مرکز علمی تصویب شده تاکید کرد: توجه دولت سیزدهم به تقویت زیرساخت های آموزش عالی در استان ویژه بوده است.

کرمی تصریح کرد: راه اندازی هشت آزمایشگاه، تعمیر خوابگاه ها، جذب ۳۰عضو هیات علمی جدید و توجه به پژوهش محوری و همچنین امور رفاهی دانشجویان و کارکنان دانشگاه گوشه ای از خدمات دولت سیزدهم برای کمک به بهبود کیفیت دانشگاه یاسوج در سه سال گذشته تاکنون بوده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
پس چرا اسمشو نمیزارن دانشگاه بین المللی یاسوج؟؟؟؟ خودشون رو دست کم گرفتن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.