کد خبر: ۲۴۵۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۲۰ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت تولیدکنندگان، کشاورزان و کارشناسان امسال از استانهایی هستیم که رکورد جدیدتری در خرید گندم مازاد به دست خواهیم آورد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، سیدعلی معتمدی پور امروز در جام رسانه امید با بیان اینکه مجموعه جهاد کشاورزی اقتصادی زیرساختی است و با معیشت مردم ارتباط دارد به ارائه سیاستهای جهاد در سه بخش پرداخت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد. گفت: سیاست‌های سازمان با اهرم اعتبارات تملک دارایی، سرمایه گذاری و طرحهای اقتصادی و تحقیقات، آموزش و ترویج پیش می رود.

وی ادامه داد: با حذف ارز ترجیحی و افزایش قیمت نهاده های دامی هزینه تولید هفت برابر شد.

معتمدی ادامه داد: در ابتدای دولت سیزدهم و با حذف ارز ترجیحی بخش زیادی از طرحها تعطیل شد در پایان سال 1402با استفاده از تسهیلات طرحهای راکد به 42درصد رسید امروز 60درصد طرحهای دام فعال شده است.

این مسئول گفت: در سال 1401میزان توزیع مرغ منجمد 2هزار تن بود در سال1402کمتر از 200تن توزیع شد این ضعف نیست در سیاست توازن و تنظیم بازار از مهمترین نقاط قوت است.

وی با اشاره به اینکه تولید مرغ گرم در سال 1401 به میزان 13هزار و 150تن بود،افزود: در سال 1402به بیش از 200 هزار تن رسید.

معتمدی‌پور در مقایسه شیلات در استان گفت: در انتهای دولت گذشته تولید آبزیان به بیش از 22هزار تن رسید استان در ماهیان سردابی و شیلات سال گذشته رتبه اول بهره وری را بدست اورد.

وی با اشاره به اینکه در سال زراعی 1400 فقط 36هزار تن خرید مازاد گندم داشتیم،یادآور شد: سال گذشته نزدیک به 74هزار تن خرید مازاد داشتیم.

معتمدی پور گفت: به همت تولیدکنندگان، کشاورزان و کارشناسان امسال از استانهایی هستیم که رکورد جدیدتری در خرید گندم مازاد به دست خواهیم آورد.

به گفته معتمدی پور بیش از 80هزار تن تاکنون گندم خریداری شده است مهمترین شاخص امنیت غذایی بدست آمده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حجت اله علی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
سلام و عرض ادب
لطف خدا و رحمت بیکران الهی و بارشهای خوب
حجت اله علی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
سلام و عرض ادب
لطف خدا و رحمت بیکران الهی و بارشهای خوب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.