کد خبر: ۲۴۵۸۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۳۳ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیر عامل شرکت گاز استان کهگلویه و بویراحمد گفت: محدودیت های روستاهای بامسیر کوهستانی نمیتواند مانع اجرای شبکه گازرسانی شو و ابرپروژه گازرسانی استانی در حال اجراست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبر ی عصر دنا  مدیر عامل شرکت گاز استان کهگلویه وبویر احمد امروز در جشنواره جام رسانه امید ضمن اشاره به محرومیت استان از نعمت گاز تا قبل از انقلاب اسلامی گفت: در سال 1377 شرکت گاز استان کهگلویه و بویر احمد مستقل شد.

 حمید طالبی در تشریح عملکرد این شرکت از سال 1357 تا سال 1400 بیان کرد: گازرسانی حدود 21 شهر انجام شد و 1594 شبکه گذاری  از اوایل انقلاب تا سال 1400 انجام گرفته است.

وی افزود: در بحث مشترکین گاز 147 هزارو219 مشترک و حدود 141 هزار و 978 خانوار تحت پوشش شبکه گازی قرار گرفتند.

مدیر عامل شرکت گاز استان ضمن اشاره به اینکه گازرسانی برای  19 شهرستان انجام گرفته اضافه کرد: در مجموع برای 98 درصد روستاهای شهرستانها گازرسانی صورت گرفته و 2 درصد باقی مانده نیز در حال اجرای عملیات گاز رسانی است.

وی با اشاره به روستاهای دارای محرومیت و موقعیت های دشوار برخی روستاها برای گازرسانی اظهار کرد: روستاهایی  که گازرسانی به انها بسیار دشوار بوده گاز آنها از طریق استانهای همجوار تامین شده است.
 
طالبی یادآور شد: روستای زیلایی از جمله این روستاهاست که موقعیت صعب العبور بودن این روستا قابلیت تامین گاز از استان را نداشته لذا از طریق استان چهارمحال و بختیاری گاز رسانی به آن آغاز شده و به زودی از نعمت گاز بهره مند میشود.


مدیرعامل شرکت گاز استان گازرسانی به زیلایی از توابع بخش مارگون را ابرپروژه گازی  کشور دانست و عنوان کرد: بخاطر محرومیت استانی و مسیر کوهستانی گازرسانی به این منطقه بسیار دشوار بوده ولی  محدودیت ها مانع نشد و با تمام دشواری ها عملیات گازرسانی به این روستا اغاز شده است.

وی گاز رسانی به تنگ تامرادی و چاه پازنان را نیز از فعالیت های صورت گرفته برشمرد و گفت: گاز رسانی به روستای دیشموک قلعه رئیسی از دیگر پروژه های گازرسانی این شرکت است که در بخش دیشموک برای هر خانوار مبلغ 20 میلیون تومان هزینه شده  و دارای 122 کیلومتر شبکه پلی اتیلن است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
روح شهید رئیسی شاد باشه خدمات رو ایشون انجام دادن به اسم دیگران داره تموم میشه
جاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
امیدواریم همانگونه که بیان میشود عمل شود و روستاهایی مچون زیلایی بهره مند شوند از این نعمت
آملی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
وقت حرف زدن همه میتونن تشریح کنن باید دید عمل میشه یا نه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.