کد خبر: ۲۴۵۸۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۴۲ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل فناوری و ارتباطات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۸ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پرسرعت برخوردارند؛ این در حالی است که سرعت اتصال به اینترنت در دولت سیزدهم ۵۲ درصد نسبت به قبل رشد داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، مدیر کل فناوری و ارتباطات استان کهگلویه و بویر احمد عصر امروز در جشنواره جام رسانه امید در یاسوج گفت: تقویت و توسعه زیرساختهای فیبر نوری در استان مورد پیش از این مورد کم توجهی قرار گرفته بود  که دولت سیزدهم حرکت بزرگی برای تقویت و توسعه شبکه ارتباطی اغاز کرد.

سید محمود راد منش افزود: قبل از این 70کیلومتر اجرای فیبر نوری روستایی داشتیم که طی  این سه سال  400کیلومتر فیبر نوری برای اتصال سایتهای روستایی اجرا و 400 کیلومتر طراحی شد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در فیبر نوری روستایی قریب به 700میلیارد تومان است، اضافه کرد: 
حوزه دیگر فیبر نوری حوزه شهری است  که از تاکیدات رییس جمهور شهید تقویت فیبر نوری در منازل و صنایع بوده است.

مدیر کل فناوری ارتباطات استان در خصوص اجرای فیبر نوری در استان خاطرنشان کرد: کهگلویه و بویر احمد از جمله استانهایی است که در  18شهر آن قرارداد فیبر نوری منعقد و اپراتورها مشخص شده است.

وی عنوان کرد : اپراتورها شامل مخابرات ایرانسل شاتل و اسیاتک بوده  و قرار است سوم تیرماه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها افتتاح شود .

 رادمنش با اشاره به اینکه  در گچساران 33کیلومتر فیبر نوری شهری کار شده است، ابراز کرد: سایت ارتباطی 1200 روستا به شبکه پایدار  فیبر نوری متصل شد.

وی عنوان کرد: از آغاز دولت تاکنون 266روستای بالای20خانوار با اجرای 105پروژه ارتباطی به اینترنت پرسرعت متصل شدند، 190 روستا تحت شبکه ایرانسل و 77روستا تحت شبکه همراه اول قرار گرفتـند.

رادمنش با اشاره به اینکه 721 روستا بالای 20 خانوار در استان وجود دارد گفت: 98 درصد این روستاها به اینترنت پر سر عت متصل  هستند این در حالی است که کار 705 روستا در دولت سیزدهم انجام گرفت.

این مسئول تأکید کرد:در هر روستایی که امکان ارتباط مردم در بستر شبکه وجود داشته باشد بدون توجه به نوع اپراتور به شبکه متصل خواهیم کرد وتلاش داریم در روستاها رومینگ را برقرار کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
حق گو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
اصلا درو ایکنه به از راس اصلا ادم حیف باورش نکنه
مه لقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
سلام
پرسرعت!!!!
بابا حداقل این خبر رو بفرستین تا استانای دیگه بخوننش.
این سرعت کجای اینترنت ک.ب هست که‌ما از درکش عاجزیم
پارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
سلام خدمت مدیر محترم تو را خدا چرا اینقدر دروغ میگید ما میدان انقلاب اینترنت پرسرعت نداریم بطوریکه شبکه های داخلی مثل ایتا و شاد به زور مطلبی را دانلود میکنند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
اوضاع اینترتی ایما چوله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
ای دروغگو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.