کد خبر: ۲۴۵۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۳۲ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از جذب معلمان و رتبه بندی فرهنگیان و بازنشستگان به مهمترین افتخارات دولت سیزدهم نام برد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، سید ولی موسوی اصل امروز در رویداد جام رسانه امید در یاسوج گفت:آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه اجرایی کشور است با درایت رهبر انقلاب به مسئله اول کشور تبدیل شده است .

رئیس اداره روابط عمومی  آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دولت سیزدهم آ موزش و پرورش اولویت رئیس جمهور شهید بود عصر امروز عصر کارهای جهادی است مدیران باید نگاه جهادی به آموزش و پرورش داشته باشند .

وی با بیان اینکه اقتصاد قوی در گرو داشتن آموزش و پرورش قوی است،ادامه داد: مسیر ایران قوی از دل آ موزش و پرورش قوی می گذرد .

موسوی افزود: بیش از 15 هزار فرهنگی و سه هزار و 18 آموزشگاه در سطح استان فعالیت دارند 19 درصد دانش آموزان یعنی 30 هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه در زمینه زیرساخت فضای آموزشی و تجهیز مدارس کارهای ارزشمند انجام گرفت،گفت: جلب مشارکت خیرین از مهمترین رویکردها بود در این راستا203 پروژه با 700 کلاس درس در طول سه سال تحویل آ موزش و پرورش شد برای تجهیزات آموزشی هنرستانها و تجیهزات گرمایشی و سرمایشی 100 میلیارد تومان هزینه شده است .

موسوی از اجرای 100 پروژه آموزشی در دولت سیزدهم خبر داد و اضافه کرد: 42 پروژه در قالب 118 کلاس درس با اعتبار 200 میلیارد تومان مهرماه تحویل خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه در راستای پروژه مهر در بعد تجهیزات آموزشی 30 میلیارد تومان هزنیه خواهد شد ،تصریح کرد: مدارس از مهر ماه از نظر تجهیزات آموزشی نخواهند داشت .

وی از گسترش زیرساختهای ورزشی در استان خبر داد و گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف بهینه سازی محیط مدارس از جمله برنامه هاست همچنین 164 پروژه ورزشی به استان اختصاص یافت که همه به بهره برداری رسید و 53 پروژه باقی مانده که تا مهر ماه تکمیل می شود.

موسوی ادامه داد: اجرای طرح شهید خرازی با عنوان پنج شنبه پدران با پسران و جمعه مادران با دختران از دیگر برنامه های آموزش و پرورش است.

وی گفت:آموزش و پرورش برای اولین بار میزبان مسابقات کشوری هندبال و طناب زنی دختران31 استان کشور بوددر دولت سیزدهم تعداد چمن های مصنوعی در مدارس به 130 چمن رسید سالنهای ورزشی در دولت سیزدهم 9 سالن بوده و هشت سالن در دست اقدام است.

وی بیان کرد: برقراری عدالت اموزشی از اولویت های دولت است که بر اساس منویات رهبری مبنی بر ضرورت تحقق عدالت آموزشی 24 مدرسه تک دانش آموزی هر کدام با یک معلم و یک دانش آموزش در حال فعالیت است 800 مدرسه زیر 10 دانش آموزش داریم که 63 واحد شبانه روزی است.

به گفته موسوی پوشش تحصیلی ابتدایی 97 درصد متوسطه اول 88 درصد و متوسطه دوم 95 درصد است.
سرپرست روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت:

وی بیان کرد: چهار هزار و 54 ردیف استخدامی در قالب آموزگار دبیری و هنرآموزی و کیفیت بخشی استخدام شدند که از افتخارات دولت است .

موسوی با اشاره به اینکه طرح رتبه بندی معلمان از اقدامات بر زمین مانده بود که بعد از 11 سال توسط دولت سیزدهم اجرا شد،ادامه داد: از ابتدای مهر تاکنون 14 هزار و 956 از معلمان و بازنشستگان مشمول ربته بندی شده اند.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت آموزشی مطالبه مهم در مدارس است،گفت: مدرسه تحولی حضرت اسماعیل دهدشت سال گذشته در «الف تا »رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خانم معلمین مدارس غیر انتفاعی کهگیلویه دهدشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
باسلام خانم معلمین مدارس غیر انتفاعی فارغ‌التحصیل دانشگاه در رشته آموزش ابتدایی پیش دبستانی سالهاست که عمر خود را در راه تدریس گذراند و کولباری از تجربه و تخصص عملی دارند با استخدام این قشر فرهنگی با تجربه آینده شغلی آنها را تضمین نمایید
فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
انصافا دولت رئیسی در جذب معلم عالی کار کرد
بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
کاش بقیه دستگاهها هم مثل آموزش و پرورش این همه نیرو می گرفتند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.