کد خبر: ۲۴۵۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۰:۲۰ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:مهمترین محور برنامه های فرهنگی ایجاد نشاط اجتماعی بین مردم است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز در جام رسانه امید گفت:رویداد خلاقانه کارامد و موثر نه تنها برای پرداخت عملکرد بلکه برای کارایی اصحاب رسانه موثر است.

امین در خشان افزود: در دو سال گذشته برنامه های خوبی توسط بسیج رسانه اداره فرهنگ و استانداری و دیگر مجموعه ها در راستای تقویت کارکرد رسانه ها اجراشده است.

وی با اشاره به اینکه رسانه یکی از مولفه های ارزشمند معادلات دولت است اضافه کرد:ابزار قدرتمند رسانه بایستی حتما باشد و محال است بدون رسانه به توسعه برسیم امروز رسانه به عنوان قدرتمندترین ابزار پیشرفت در جامعه است که اگر نبود خیلی از مسایل بر زمین می ماند و مسیولان از خلأهای موجود غافل میماندند.

در خشان در راستای عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ابراز کرد: در ابتدای دولت سیزدهم بر مبنای تهیه و تدوین سند بنیادین فرهنگ و هنر گام هایی برداشته شدکه در سطح کشور الگو بوده و
یکی از مهمترین اهداف ما متناسب با شعار مردمی دولت توجه به مولفه های فرهنگی جامعه بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: بعد مردمی فعالیت های فرهنگی و مردمی را تقویت کردیم زمانی فعالیت ها محدود در چهاردیواریها و با تعداد قلیل بود اما با نگاه مردمی برنامه ها را طوری پیش بردیم که اکنون شاهد حضور و استقبال چشمگیر مردم در برنامه ها هستیم.

درخشان با بیان اینکه تولیدات ارزشمند طی دو سال گذشته بر مبنای سند تحول انجام گرفت از تعیین تکلیف پروژه های رها شده به یکی از مهم ترین برنامه ها طی دوسال اخیر نام برد وگفت:پروژه ای داشتیم که بیش از 10سال بلاتکلیف بود که امروز به پیشرفت قابل توجهی رسیده است.

وی ادامه داد: در سفر دوم رییس جمهور شهید 150میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شد که از این مبلغ 40درصد برای کتابخانه ها و60درصدبرای تقویت زیرساختهای فرهنگی و هنری در نظر گرفته شده است که  با همکاری استانداری و سازمان برنامه و بودجه پروژه ها به سرانجام خواهد رسید.

درخشان مهمترین محور برنامه های فرهنگی را ایجاد نشاط اجتماعی بین مردم دانست و عنوان کرد:جشنواره هایی که سالها تعطیل بوده با نگاه خلاقانه و جهت دهی متناسب با ذائقه مردم برگزار شد که  سال گذشته جشنواره موسیقی فجر و جشنواره هنرهای تجسمی را در استان برگزار کردیم.

وی با اشاره به تسهیل شرایط عضویت در صندوق هنر از خبرنگاران خواست برای عضویت در این صندوق اقدام کنند.

درخشان گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در سال گذشته تعداد نوزده هزار جلد کتاب رایگان توزیع شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
فرق میکنه دولت کی باشه...دولت روحانی به حوزه فرهنگ هیچ اهمیتی نمیداد اصلا براش مهم نبود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رأی خواهید داد؟
محمدباقر قالیباف
سعید جلیلی
مصطفی پورمحمدی
مسعود پزشکیان
علیرضا زاکانی
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی