تاریخ انتشار:۰۹:۱۷ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: دبیر جشنواره رسانه جام امید استان کهگلویه و بویر احمد ملاک های ارزیابی آثار تولیدی در جشنواره جام رسانه امید استان را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، دبیر جام رسانه امید گفت: در سه دهه گذشته تعداد فعالان رسانه استان انگشت شمار بوده و امروز یکی از شاخص هایی که به آن می بالیم نیروی توانمند رسانه ای است که به اصول حرفه ای و استانداردهای بین المللی در عرصه رسانه مسلط و اشناست که این را از دستاوردهای انقلاب می دانیم و حاصل زحمات خبرنگارانی است که به نمایندگی از جامعه رسانه در جام حضور دارند.

اکوانی افزود: در داوری جام از نخبگان رسانه ای مورد اعتماد استفاده می شود
وی در خصوص ملاک های ارزیابی جام بیان کرد: سه ساختار مکتوب، ساختارهای ابتکاری و انتشار محصول از ملاک های مورد نظر است.
دبیر جشنواره جام رسانه امید استان اضافه کرد: انتشار اخبار طی 72ساعت در ارزیابی مهم است و خبرنگاران 3 روز مهلت دارند آثار تولیدی خود را با هشتگ های قله پیشرفت و پیشرفت دنا انتشار دهند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رأی خواهید داد؟
محمدباقر قالیباف
سعید جلیلی
مصطفی پورمحمدی
مسعود پزشکیان
علیرضا زاکانی
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی