تاریخ انتشار:۰۸:۳۳ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: نمایشگاه با یک هزار و ۳۰۰عنوان کتاب در یاسوج گشایش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد؛ نمایشگاه کتاب با حضور معاون سیاسی استاندار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان استانی در سالن انتظار پایانه مسافر بری شهر یاسوج افتتاح شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با یک هزار و ۳٠٠ عنوان و ۴٠ هزار کتاب در زمینه علمی، سیاسی، مذهبی، رمان و داستان به مدت یک ماه در معرض دید علاقمندان به کتاب قرار دارد.

توجه ویژه به بخش کودک و نوجوان

درخشان با بیان اینکه به منظور تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه، بخش ویژه‌ای به این گروه سنی در نمایشگاه اختصاص یافته است، افزود: با توجه به همزمانی برگزاری نمایشگاه با ایام تعطیلات مدارس، این فرصت مناسبی برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان با کتاب و مطالعه خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری این نمایشگاه تا ۸ تیرماه سال جاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب خبر داد و از مردم شریف استان دعوت کرد تا از این فرصت برای بازدید و خرید کتاب استفاده کنند.

امین درخشان با بیان این‌ که ۲۵ ناشر از استان‌های قم و تهران که در این نمایشگاه حضور دارند گفت: این نمایشگاه با تخفیف ۵٠ درصد که تخفیفی بی سابقه است از امروز ۱۳ خرداد تا هشتم تیر به مدت یک ماه ۹ صبح تا ۱۰ شب پذیرای علاقمندان به کتاب است.

درخشان تصریح کرد؛ این نمایشگاه مقدمه ای است برای نمایشگاه کتاب در مرداد ماه و زمان اجلاسیه شهدا برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: این آثار در زمینه علمی، سیاسی، مذهبی، روانشناسی، دفاع مقدس،تاریخی،رمان و داستان، شعر و ادبیات، کودک و نوجوان با تنوع و کیفت و محتوا قابل توجه در معرض دید علاقمندان به کتاب قراردارد.

تاکید معاون استاندار بر ترویج مطالعه و کتابخوانی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص ترویج مطالعه و کتابخوانی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب الگوی بارز کتابخوانی در کشور هستند و همواره بر اهمیت مطالعه و کتابخوانی برای ارتقای سطح دانش و فرهنگ جامعه تاکید دارند.

هاشمی‌مهر با بیان اینکه کنگره شهدا و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهتمام ویژه‌ای به ترویج مطالعه و کتابخوانی در بین اقشار مختلف مردم دارند، افزود: امیدواریم با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی شاهد افزایش سرانه مطالعه در استان و گرایش بیشتر مردم به کتاب و کتابخوانی باشیم.

حمایت ورزش و جوانان از نمایشگاه کتاب

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه در بین جوانان، اظهار داشت: این اداره کل همواره در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه‌های کتاب در استان تلاش خواهد کرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اهمیت مطالعه، افزود: ما با حمایت از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی سعی در پرکردن اوقات فراغت جوانان با کتاب و افزایش سرانه مطالعه در استان داریم.

یاسوج میزبان نمایشگاه کتاب شد 





یاسوج میزبان نمایشگاه کتاب شد

یاسوج میزبان نمایشگاه کتاب شد

برچسب ها: نمایشگاه کتاب
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.