تاریخ انتشار:۱۵:۱۰ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: شش اقامتگاه بوم‌گردی و سفره‌خانه سنتی در کهگیلویه و بویراحمد گواهی استاندارد دریافت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
فرشید کرمی افزود: صدور گواهینامه کیفیت خدمات گردشگری طبق ماده ۱۱ آیین‌نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تاسیسات گردشگری و بر اساس بخشنامه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای درجه‌بندی این تاسیسات انجام می‌شود.
معاون‌گردشگری و سرمایه‌گذاری استان افزود: در این راستا کارشناسان برای تطبیق شرایط تاسیسات گردشگری با استاندارد‌های تعیین شده اقدام می‌کنند و واحد‌های خدمات‌دهنده گردشگری از جمله هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی را در سه سطح فنی و مهندسی، ایمنی و بهداشتی و کیفیت خدمات مورد ارزیابی قرار می‌دهند.
وی اضافه کرد: در صورت انطباق تاسیسات گردشگری با شاخص‌های تعیین‌شده، واحد‌های مذکور به کمیته درجه‌بندی معرفی می‌شود.
کرمی ادامه داد: از ابتدای طرح استانداردسازی واحد‌های گردشگری در سال ۱۳۹۴ تاکنون ۱۲ واحد استانداردسازی و گواهی دریافت کرده‌اند که شش مورد آن در سال جاری بوده است.
معاون‌گردشگری و سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برنامه‌ریزی برای اعزام تورگردانان استان‌های مجاور به مناطق گردشگری به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
برچسب ها: فرشید کرمی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی