تاریخ انتشار:۰۷:۴۲ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: نماینده مردم کهگیلویه در مجلس نوشت: همانگونه که در دفاع از پروژه‌های مهمی همچون سد آبریز و تثبیت آن کوتاه نیامدیم، پروژه‌های مهمی از جمله چهار خطه دهدشت _ بهبهان را از دولت و وزارت راه و شهرسازی با تلاش مضاعف و تا حصول نتیجه مطالبه خواهیم نمود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، در پی واژگونی خودروی حامل زنان گوجه‌چین و جان باختن 2 نفر از این کارگران، نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با ارسال پیام تسلیت به خانواده جانباختگان از پیگیری خود برای به نتیجه رساندن سد آبریز و جاده مواصلاتی خبر داد. 

در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

با تاثر و تاسف ، درگذشت تعدادی از همشهریانمان را در سوانح اخیر تصادفات جاده ای استان تسلیت عرض میکنم و از حضرت باریتعالی برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
یقین بدانید حتما با خرد جمعی و در کنار دیگر همکارانم در مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد و با همراهی مسئولین اجرائی استان همانگونه که در دفاع از پروژه های مهمی همچون سد آبریز و تثبیت آن کوتاه نیامدیم ، برای احقاق حق موکلینمان ، پروژه های مهمی مانند چهار خطه دهدشت _ بهبهان / لنده _تشان / پل بریم _دیشموک _ خوزستان /تونل دیل_چرام و محور یاسوج _ سمیرم و دیگر پروژه های عمرانی را از دولت و وزارت راه و شهرسازی با تلاش مضاعف و تا حصول نتیجه مطالبه خواهیم نمود.
سیدمحمد موحد
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی