تاریخ انتشار:۱۹:۲۵ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: نماینده مردم گچساران در مجلس با انتشار فیلمی در پیج اینستاگرام رسمی خود به اتفاقات تلخ امروز در مجلس واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، غلاکرضا تاجگردون منتخب گچساران با انتشار ویدیویی از خود در صفحه اینستاگرامی‌اش گفت: امروز بحث اعتبارنامه بنده در صحن علنی مطرح شد و اتفاقاتی افتاد که برای ساحت مقدس مجلس خوب نبود.رهبر انقلاب تاکید ویژه‌ای داشتند که مجلس با آرامش کار خود را شروع کند و از دعوای رسانه‌ای و مضر خوددادری کند.

وی ادامه داد: دوست نداشتم وارد مجادله شوم اما مطالبی در رسانه ها خواندم که مواردی به بنده منتسب کردند؛ اولا مردم بنده و اخلاق و رفتارم را می شناسند و مجلس هم می‌داند موضوع از چه قرار است.

این نماینده مجلس خطاب به مردم گفت: خواستم به مردم بگویم مجلس آرام است و هیچ تهدیدی شکل نگرفته و نخواهد گرفت. مجلس محل تضارب آرا است و نظرش را داد و مجلس هم مطابق آیین نامه می پذیرند همچنان که چهار سال پیش نپذیرفتند.

وی در پایان بیان کرد: خواهش می‌کنم دوستان حسب فرمایش رهبری، اگر مقید به امر ولایت هستید، ادامه ندهید و روح مردم را آزرده خاطر نکنید. مردم به آرامش نیاز دارند و چند روز دیگر باید در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار