کد خبر: ۲۴۳۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۵۴ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
در گفتگو با عصر دنا مطرح شد؛
عصر دنا: مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای یاسوج فرصت های سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این فرودگاه را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عنایت انصاری فرد در گفتگو با خبرنگار عصر دنا با اشاره ایجاد فرصت های شغلی در فرودگاه یاسوج گفت: در راستای تحقق شعارسال فرودگاه بین‌المللی شهدای یاسوج فرصتهای شغلی را محیا کرده که مردم و سرمایه گذاران میتوانند در آن مشارکت داشته باشند.

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای یاسوج مهیا شدن پرواز های بین المللی و استقرار گمرک در فرودگاه را  از جمله فرصت های شغلی ایجادشده دانست و افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول در دارابودن گیاهان دارویی را دارد که باتوجهبه  احداث سوله در فرودگاه و صادرات گیاهان دارویی به كشورهاى حوزه خليج فارس و روسيه و.. يكى از فرصتهاى خوب سرمايه گذارى واشتغالزايى می باشد.

تشريح فرصت هاى سرمايه گذارى و ایجاد اشتغال در فرودگاه بين المللى ياسوج/ از واگذاری زمین برای کشت گلخانه ای تا ساخت هتل و مراکز تفریحی

وی با اشاره به اینکه بخشی از اراضی فرودگاه زیرساخت های لازم برای راه اندازی کاشت های گلخانه ای را دارد، عنوان کرد: با توجه به کمبود هتل های موجود در شهر یاسوج، فرودگاه بین‌المللی شهدای یاسوج آمادگی واگذاری زمین جهت کاشت گلخانه‌ای و مشارکت در ساخت هتل فرودگاهی را دارد.

مدیر فرودگاه یاسوج ضمن یادآوری تصویب مرز هوایی و پرواز های بین المللی این فرودگاه تاکید کرد: آبشارها و اماكن بسيار زيباى گردشگرى طبيعى استان ویژگی منحصر به فردی دارد و تاسیس شرکت هواپیمایی دناایر میتواند پذیرای گردشگرانی از سراسر جهان باشد و این خود میتواند رونق بسيار خوبى در صنعت توريست و ايجاد اشتغالزايى است.

انصاری فرد اظهار کرد: با توجه به طبيعت بسيار زيباى استان كه معروف است به پايتخت طبيعت استان راه اندازى مركز پروازهاى تفريحى و آموزش خلبانى از جذابيتهاى خاصى برخوردار است وجالب اينكه اساسنامه اوليه تاسيس فرودگاه ياسوج General Aviation بوده است.

انصاری فرد اضافه کرد: پتانسيل هاى لازم در زمينه امكانات پزشكى و دارابودن پزشكان حاذق پيوند اعضا توسط پزشكان بومى كه پدر علم پيوند كبد در دنيا مي باشد، سرمایه گذاری در خصوص توریسم سلامت نیز مورد توجه است.

وی در پایان ضمن دعوت از سرمایه گذاران در سطح استان و کشور آمادگی خود را برای ایجاد اشتغال در زمینه های ذکر شده اعلام کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شفق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
خدا میداند فرودگاه یاسوج با مدیریت طویله ای مدیریت میشود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی