کد خبر: ۲۴۳۲۹
تاریخ انتشار:۰۸:۳۹ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: زلفی‌گل در مراسم بزرگداشت آیت‌لله رئیسی که به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد؛ خاطره‌ایی از ماجرای تذکر جدی شهید رئیسی نقل کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مصطفی رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و معاونان وزیر علوم در به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

وزیر علوم در توصیف شهید رئیسی گفت: به معنی واقعی حرف و عمل آیت‌الله رئیسی با هم یکی بود. انسانی که رفتارهایش خدایی بود وبارها در جلسات دولت می دیدم که رئیس جمهور شهید در مدیریت و هدایت جلسه و تصمیم گیری و تصمیم سازی چیزی جز منافع ملی و منافع مردم را لحاظ نمی کرد.

زلفی‌گل خاطره‌ایی از رئیس جمهور شهید در هیات دولت نقل کرد و گفت: یکبار برای یک تصمیم گیری در هیات دولت خدمت ایشان رسیدم و رفتم کنار گوش ایشان گفتم حاج آقا اگر حمایت کنید این تصمیم گرفته شود هم به نفع جنابعالی و هم به نفع دولت است. حاج آقا یک نگاهی به من کرد و گفت «دیگر از این حرف‌ها نزنید، ما هیچ وقت برای خودمان و برای دولت تصمیم نمی گیریم، برای ما منافع ملی و مردم مهم است اصلا منافع خودمان مهم نیست.»

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین