تاریخ انتشار:۱۳:۴۴ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مسئول بسیج طلاب کهگیلویه رمز موفقیت و محبوبیت شهید رئیسی را در ولایتمداری آن انسان بزرگ خواند و افزود: دست او در دست ولایت بود مطیع محض رهبری و گوش به فرمان ولی بود تلاش و کوشس خستگی ناپذیر داشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، اجتماع طلاب و روحانیون در پاسداشت رئیس جمهور شهید آیت الله دکتر رئیسی و همراهانش امروز با حضور امام جمعه و اعضای شورای اداری در حوزه علمیه خواهران دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید امرالله رخشا در این مراسم از رئیس جمهور شهید به انسان مومن، مخلص، خدوم و خستگی‌ناپذیر یاد کرد و گفت: سخن گفتن پیرامون چنین انسان‌های بزرگی که هم در زمین و هم در آسمان محبوب مخلوقات خداوند هستند آسان نیست.

مسئول بسیج طلاب کهگیلویه افزود: اینها چه کسانی هستند که در غم از دست دادن آنها کوچک و بزرگ دوست و دشمن همه وجودشان و درونشان ماتم زده می شود،شهادت‌های زیادی اتفاق افتاد و در ماتم این انسان‌ها ناراحت و غمگین شدیم اما هنگام این حادثه دل‌ها به درد آمد تمام وجود انسان را غم فرا گرفت
اینها دارای چه صفات بزرگی بودند که برگزیده خداوند متعال شدند.

وی با بیان اینکه در شأن و عظمت این انسان‌های بزرگ فقط قرآن می‌تواند اینها را برای ما بیان کند،گفت: این پاسداشت‌ها برای ما درس است که اگر شما هم می‌خواهید مثل اینها باشید باید ادامه دهنده راهشان باشید.

رخشا استقامت در تمام عرصه‌های زندگی را از ویژگی‌های شهید رئیسی برشمرد و افزود:در مقابل دوربین‌های عالم عکس حاج قاسم را بالا می‌برد می‌خواهد بگوید اگر حاج قاسم رفت من علم را بر دوش دارم.

وی ادامه داد: در زندگی انسانهای بزرگ استقامت در برابر کنایه و تخریب‌ها موج می‌زند در پیام تسلیت رهبری هم آزردگی‌هایش از ناسپاسی آورده شده و فرمودندهمه اینها مانع تلاش شبانه روزی‌اش برای پیشرفت و اصلاح امور نشد.

استاد حوزه علمیه گفت: دنبال یک هدف مقدس بود و کاری به طعنه‌ها نداشت این انسان بزرگ مصداق این وصف قرآنی است که «مردانی بزرگ و پاک مردانی که هیچپچیزی نه پست و مقام و صندلی آنها را از یاد خدا غافل نمی کند»

وی بیان داشت: به رغم جایگاه‌های بزرگ در ادوار مختلف اما هیچ گاه از یاد خدا و یاد مردم غافل نشد متواضع بود پای درددل فقرا می‌نشست رئیس جمهور مکتبی و تربیت شده قرآن و مکتب اهل بیت بود
پاک مردی که درد مردم درد او بود رنج مردم رنج او بود.

رخشا رمز موفقیت و محبوبیت شهید رئیسی را در ولایتمداری آن انسان بزرگ خواند و افزود: دست او در دست ولایت بود مطیع محض رهبری و گوش به فرمان ولی بود تلاش و کوشس خستگی ناپذیر داشت حقیقتا ترجمان خدمت بی وقفه بود وهمه وقتش را وقف مردم کرده بود تعطیلی نداشت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.