تاریخ انتشار:۱۵:۰۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج و سپاه خود راسد بلای ملت عزیز ایران می‌دانند و نگاه قومی و مذهبی در ارائه خدمات این نهادها وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا،سردار معروفی امروز در رویداد جام رسانه امید اظهار کرد: ملت ایران ثابت کرد هر کجا منافع ملی آنها در خطر باشد از هر گرایش سیاسی و تفکری برای دفاع از اعتقادات و حقیقت دور یک میز می نشینند و از حقیقت خود دفاع می کنند.
معاون هماهمگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر امروز پیروزی داریم اگر وعده صادق داریم و ایران کانون امن می شود بخاطر هوشمندی ملت و حرکت تحت امر ولی است.

وی با بیان اینکه باید همه برای ملت عزیز نوکری کنیم، ادامه داد: انقلاب را با مردم تعریف می کنیم انقلاب بدون مردم ساختمان بدون ساختار است مردم به امر امامین ایستادند.

این مسئول سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین را تکیه گاه ملت خواند و افزود: سپاه پاسداران و بسیج برای خود سیاست تحت امر امام خویش دارند سپاه و بسیج فدای مولفه ملت ایران، فدای انقلاب اسلامی و فدای ولایت که دیده بان تیزبین جهان اسلام است، می شوند.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج در حوزه خدمات دهی نه نگاه قومی نه نگاه مذهبی و نه نگاه سیاسی دارد. نگاه آنها جامع الاطراف نگاه اهل بیت و نگاه دین است.

وی گفت: خروجی سپاه حاج قاسم و شهید زاهدی است خروجی این دو نهاد شهیدان چون حججی است که جان و آبرو برای ملت تقدبم کردند.

سردار معروفی بیان کرد: سپاه و بسیج سنگر بلای ملت ایران سنگر مستحکم انقلاب اسلامی و سد بلای ملت عزیز ایران است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی