تاریخ انتشار:۱۶:۲۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم: ۷۰ نفر از فرهنگیان، دانش آموزان نمونه و کادر اجرایی مدرسه غیر دولتی خوارزمی یاسوج تجلیل شدند
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، طی مراسمی به مناسبت‌گرامیداشت هفته مقام معلم با حضور مسئولان استانی از بیش از ۷۰ نفر از فرهنگیان، دانش آموزان نمونه و کادر اجرایی مدرسه غیردولتی خوارزمی یاسوج با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این چمراسم،با تبریک هفته معلم به جامعه بزرگ فرهنگیان استان، از معلم به عنوان مهم ترین عامل در نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و گفت:معلم نقش بی بدیل و جایگاه بسزایی در هدایت،حمایت ،تقویت،رشد و پرورش ابعاد وجودی دانش آموزان دارد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد؛ محمد جمالی ،حرفه معلمي را با توجه به سفارشات پيامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار(ع) مسئوليتي سنگين برشمرد و افزود: با توجه به کلام امام(ره) که فرمودند (معلمي شغل انبياست) به حق معلم بايد ارزش و مقام خود را به درستي حفظ کند، چراکه اين فرزندان امانت‌هايي هستند از طرف خداوند که در اختيار او قرار داده و بايد به خوبي تربيت شوند تا در آينده بتوانند فرد مفيدي براي اسلام، جامعه و کشور باشند.
وی،بر نقش مهم خانواده ها در هدایت تحصیلی فرزندان خود اشاره کرد و گفت:نقش والدین در انتخاب رشته فرزندان خود  بسیار اساسی و پررنگ بوده و لذا خانواده‌ها باید با آگاهی از فاکتورهای مهم در انتخاب رشته و تلاش برای درک فرزند خود، یاری‌گر آن‌ها در این مسیر باشند.
منتخب مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامي نیز،با گرامیداشت یاد و خاطره عالم فرزانه استاد شهید مرتضی مطهری،گفت:استاد مطهری در روشنگری اقشار باسواد به ویژه قشر فرهنگی جامعه قدم‌های اساسی برداشته بود و آثار عمیق شهید در احیای فکر دینی اصیل و بی پیرایه و منطبق با نیاز روز جامعه در حال گذار ما بسیار مؤثر بوده است.
محمد بهرامی،سرمایه گذاری در نظام تعلیم و تربیت را بهترین و سودمندترین نوع سرمایه گذاری دانست و افزود:تربیت و رشد نیروی انسانی کارآمد و خلاق که نیاز اصلی در شرایط کنونی کشور است ،دست ساخته و پرورش یافته معلم در مدرسه و آموزش و پرورش است و باید مسئولان کشوری و استانی همه جانبه در کنار این دستگاه مهم انسان ساز باشند تا آینده ای روشن را برای کشور رقم بزنیم.
وی به نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان اشاره کرد و گفت:. معلمان جامعه، انسان سازان نسل های بعدی بوده و در یک کلام نیروی محرکه توسعه همه جانبه فرد و جامعه هستند و باید به این قشر مهم توجه ویژه داشت.
 بهرامی ،در ادامه بر رعایت اصل شایسته سالاری و استفاده از نخبگان در پست های حساس و کلیدی آموزش و پرورش و مدارس استان تاکید کرد و افزود:این آمادگی را داریم تا در کنار مجموعه دستگاه و تعلیم تربیت استان با تعامل، هم فکری و برنامه ریزی درست در جهت مرتفع کردن مشکلات پیش روی آموزش و پرورش استان و جامعه بزرگ فرهنگیان بیش از پیش گام برداریم و این دستگاه مهم و حیاتی را کمک کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
بدترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی