تاریخ انتشار:۰۸:۴۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: طرح فجرانه کالابرگ از هفدهم بهمن آغاز شده است و مشمولان تا جمعه مهلت دارند مرحله سوم این یارانه را دریافت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، معاون اجتماعی و رفاهی اداره کل تعاون استان گفت: استقبال هم استانی‌ها از اجرای این طرح مطلوب بوده به طوری که امروز بیش از ۹۳۸ هزار و ۲۵۰ تراکنش در استان ثبت شد.
دانشی با بیان اینکه در این طرح یک سبد ۱۱ قلمی برای تامین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد (منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران) با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است افزود: مابه التفاوت قیمت سبد مبنا سال ۱۴۰۱ با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تامین می‌شود، به این صورت که قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تامین می‌شود.
وی ادامه داد: با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.
معاون اجتماعی و رفاهی اداره کل تعاون استان با اشاره به اینکه تاکنون ۲۶۶ هزار و ۷۲۴ خانوار از این طرح بهره‌مند شده اند ادامه داد: ۶۵۲ میلیارد و ۲۷۷ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان هم اعتبار در استان استفاده شده است.
دانشی ضمن درخواست از مردم برای دریافت سهمیه مرحله سوم این طرح اضافه کرد: در مرحله دوم حدود ۲۷۷ هزار خانوار از این طرح استفاده کردند و این رقم در این مرحله کاهش داشته که انتظار می‌رود جاماندگان تا 21 اردیبهشت از این طرح بهره‌مند شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین