تاریخ انتشار:۰۹:۰۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:۲۱ عملیات جستجو برای یافتن جسد «سبحان هنرمند» کودک غرق شده در رودخانه خرسان انجام شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، کاظم فلاحی دوست دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان اعلام غرق شدن این کودک در رودخانه خرسان ( دوم اردیبهشت امسال) تاکنون هشت روز عملیات اکتشاف با مشارکت هشت تیم متشکل از امدادگران کوهستان، نجاتگران محیط های آبی و سگهای جستجوگر از سوی نیروهای هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت پشتیبان انجام شد اما جسد او هنوز پیدا نشده است.

«سبحان هنرمند» کودک پنج ساله اهل روستای «نارمه» از توابع شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری ۱۴ روز است که در رودخانه خرسان غرق شده است و خانواده او همچنان چشم انتظار خبری از او هستند.

وی با بیان اینکه عملیات جستجو در برخی از روزها به علت بارندگی و خطرات رودخانه وحشی خرسان برای امدادگران متوقف شد، تاکید کرد: عملیات پایش رودخانه خرسان برای یافتن سبحان همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست تاکید کرد: یک قایق امداد و نجات، تیم غواصی استان و هفت دستگاه ماشین آلات هلال احمر در اختیار امدادگران برای کشف جسد غرق شده در رودخانه خرسان است.

به دنبال دستور ویژه کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر مبنی بر پای کار آمدن همه امکانات هلال احمر برای پیدا کردن این کودک فلاردی، درخواست امکانات و تجهیزات تخصصی و جدید صورت گرفت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین