تاریخ انتشار:۱۳:۵۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: طی حکمی از طرف مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد سبحان احسانی اصل که پیش از این با رأی اکثر اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به عنوان دبیر این شورا برگزید شده بود، به عنوان دبیر جدید شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان منصوب شد‌.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، کمی از طرف سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد سبحان احسانی اصل که پیش از این با رأی اکثر اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به عنوان دبیر این شورا برگزید شده بود، به عنوان دبیر جدید شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان انتصاب و معارفه گردید.

سعادت صالحی نیا ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه فرزاد اقدسیان دبیر سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بیان داشت: همانطور که شهید بهشتی به زیبایی دانشجو رو مؤذن جامعه می دانستند، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی باید همانند بلندگو و تریبونی در اختیار این مؤذنان باشد تا صدای رسایی باشند برای جامعه.

صالحی نیا افزود: امروز دانشگاه آماج توطئه ها و دسیسه های دشمن جهت به انفعال کشیدن و بی دغدغه کردن دانشجویان و جوانان نسبت به مسائل مختلف کشور است.

اگر دانشگاه و دانشجو منفعل شود، فضای نخبگانی و علمی نسبت به کشور و اجتماع و مردم منفعل شده است، و اگر دشمن به این خواسته خود برسد به تمامی اهداف خود رسیده است.

وی افزود: نگاه جهموری اسلامی به دانشگاه و دانشجو یک نگاه بنیادین و محوری است، که ثمره آن پیشرفت علمی کشور عزیزمان در زمینه مختلف پزشکی، هسته ای، موشکی، هوش مصنوعی و... در طول ۴۰ سال گذشته است.
جهش علمی ایران در طول سالیان گذشته کشورهای پیشرفته و صاحب علم دنیا را حیرت زده کرده است، و این توانمندی علمی جز با خودباوری و دغدغه مندی دانشجویان و جوانان اتفاق نمی افتاد.

مسئول بسیج دانشجویی استان با نقش دانشجویان در حوادث معاصر و ارزشمند خواندن فعالیت تشکل های دانشجویی افزود: دانشجو پیشرو و پیشران جامعه است، دانشجویان با هر نگاه و اندیشه ای که فعالیت می کنند در مواجه با اتفاقات و حوادث روز جهت تصمیم گیری باید به این دو نکته توجه کنند؛ ابتدا دشمن را بشناسند و بفهمند و دوم عزت و اقتدار و امنیت کشور و هموطنانش را در نظر بگیرند.

فرزاد اقدسیان دبیر سابق شورای تبیین مواضع استان ضمن تبریک به دبیر جدید این شورا گفت: از داشنجویان عزیز استدعا دارم دانشگاه را نه فقط به عنوان مکانی برای تحصیل بلکه جبهه ای برای مقابله با دشمنان این کشور و این مردم در نظر بگیرند.

انتصاب دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان

در مقابل حوادث و تحولات استان و کشور بی دغدغه و بیخیال نباشید، اگر شما تصمیم نگیرید، دیگران به جای شما تصمیم میگیرند.

تشکل های دانشجویی بلاخص بسیج دانشجویی و شورای تبیین مواضع باید مواظب افت سیاست زدگی باشد، در مطالبه گری ها و فعالیت های دانشجویی خودتان نه به وضع و جناح دولت ها و مسئولان بلکه به وضعیت و نگاه مردم و اقشار مختلف جامعه نگاه کنید و بر اساس مصلحت کشور و مردم تصمیم بگیرید.

گفتنی است از مهمترین فعالیت های شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در زمان دبیری فرزاد اقدسیان می توان به؛ پیگیری و مطالبه گری مسئله تپه دمالی سروک یاسوج، مطالبه گری سدخرسان ۳، برگزاری همایش علمی عدالت زیستی ناظر به سدسازی در استان (سد خرسان، سد آبریز و سد تنگ سرخ)، پیگیری وام های ازدواج در استان که متاسفانه به جهت پرداخت استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه آخر را در این زمین دارد و سایر اقدامات درون دانشگاهی اعم از رویداد های علمی و ... اشاره کرد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی هر ساله پس از انتخابات و رای گیری بین تمامی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان دبیر آن از میان اعضا انتخاب می شود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان عالی‌ترین شورای تصمیم‌گیری، سیاست‌گذاری و نقش آفرینی بسیج دانشجویی استان است.موضع گیری در قبال حوادث و مسائل اساسی دانشگاه‌ها، تحولات استان و کشور و جریان‌سازی از وظایف اصلی شورای تبیین مواضع و بسیج دانشجویی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین