کد خبر: ۲۳۳۹۱
تاریخ انتشار:۱۵:۴۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۷۱۵ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۷۹۵ تومان رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در معاملات امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۷۱۵ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۷۹۵ تومان معامله می‌شود.

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۵۹۹ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۴۸۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۰۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۰۸ تومان است.

بروز رسانی:یکشنبه ۲ اردیبهشت ۰۹:۰۰

قیمت لحظه (تومان)

نوع

۴۳ هزار و ۷۱۵

قیمت دلار (اسکناس)

۴۰ هزار و ۷۹۵

قیمت دلار (حواله)

۴۶ هزار و ۵۹۹

قیمت یورو (اسکناس)

۴۳ هزار و ۴۸۷

قیمت یورو (حواله)

۱۱ هزار و ۹۰۳

قیمت درهم (اسکناس)

۱۱ هزار و ۱۰۸

قیمت درهم (حواله)

 

 
منبع: تسنیم
برچسب ها: قیمت دلار
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین