تاریخ انتشار:۱۲:۳۹ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: حسین واحدیان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت برای چندمین با در طول ۶ ماه اخیر استعفا داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا صبح خرد نوشت: تجارب خدمت کردن و حواشی بیمارستان پیر و فاقد امکانات مناسب و تجهیزات پزشکی امام خمینی (ره) به عنوان یکی از مراکز پر مخاطب با توجه به گستردگی جغرافیای تحت پوشش با جمعیتی بالغ بر۲۲۰هزار نفر تمامی ندارد.

مدیریت یک سال اخیر بیمارستان امام خمینی دهدشت باعث رضایت عمومی  شد و کمتر کسی به این بیمارستان رجوع کرده است که مردم داری و از مسئولیت پذیری رئیس بیمارستان دهدشت را ندیده باشد و همگان از تلاش ها و دلسوزی های دکتر واحدیان رضایت داشتند.

اما براساس دریافت های پایگاه خبری “صبح خرد” ، که دکتر واحدیان چند بار استعفا داده  و بعد از پیگیری ها مشخص شد که وی  در چندماه اخیر چند مرتبه اقدام به استعفا کرده ولی فشارها و اصرارهای مدیریت علوم پزشکی استان و حتی نماینده کهگیلویه باعث شد که ایشان را قانع  به ادامه خدمت کنند.

بعد از استعفاهای سریالی دکتر واحدیان وعدم موافقت مسئولان بالا دستی به نظر میرسد  واحدیان حاضر به ادامه خدمت در این منصب پرحاشیه و طاقت فرسا نیست و به زودی از سکانداری این بیمارستان خداحافظی خواهد کرد.

ابهام این قضیه هنوز روشن نیست و معلوم نشد که چرا مدیران بیمارستان دهدشت بعد از انتصاب و حضور در این مسئولیت دچار حاشیه میشوند و چه کسی در کار آنها دخالت می کند که ناچار ناگزیر به استعفا میشوند و قطعاغ دود این حواشی به چشم مردم عادی می رود.

در شایستگی های مدیری دکتر واحدیان تردیدی وجود ندارد که اگر بر اساس شایستگی باشد قطعا باید وی در جایگاه های مهم تر قرار گیرد ولی چرا مدیران بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بعد از مدتی حضور در این جایگاه خسته میشوند و نمی توانند قابلیت ها و ظرفیت های مدیریتی ،پزشکی خود را در اختیار مردم و کادر درمانی بیمارستان قرار دهند سوال مهم این روز ها است!

مردم از دانشگاه علوم پزشکی استان،فرمانداری کهگیلویه و نماینده مردم کهگیلویه انتظار دارند به جهت پاسداری از حق درمانی و بهداشتی مردم و افزون بر آن اهمیت موضوع سلامتی و سابقه و اهمیت بیمارستان امام خمینی با تکیه بر توان مدیریتی،سوابق و شایستگی های امثال دکتر واحدیان ،نظارت و دقت بیشتری داشته باشند.

خلاصه اینکه؛شاید مصلحت این چنین باشد که ؛دکتر واحدیان شایستگی ها و توانمندی های فراتر از مدیریت بیمارستان دارد و اگر علاقه ای برای ادامه کار ندارد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان باید ضمن بررسی دخالت ها و مشکلات این مدلی از وی در جایگاه بالاتر استفاده کرده و مدیریت بیمارستان دهدشت را با دور نگه داشتن از حواشی و دخالت های پیرامونی به کسی دیگر واگذار کنند!

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین