تاریخ انتشار:۱۲:۳۵ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: طی یک عملیات شبانه ۵ ساعته، نجاتگران جمعیت هلال احمر توانستند به یک بیمار قلبی در روستای سخت گذر عروه در لنده امدادرسانی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر این استان گفت: گزارشی در روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه ساعت ۲۲ شب مبنی بر بدحالی یک خانم در روستای سخت گذر عروه از توابع شهرستان لنده به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ارسال شد.
کاظم فلاحی دوست با بیان اینکه بلافاصله تعداد ۴ نفر از نجاتگران تیم امداد و نجات به منطقه اعزام شدند، افزود: این تیم با حضور در محل حادثه و انجام معاینات اولیه و گرفتن شرح حال مصدوم، گزارشی از وضعیت وی را که حاکی از درد ناحیه قفسه سینه، درد در ناحیه کتف چپ، بی‌حسی در ناحیه دست‌ها و پا‌ها و صورت، ضعف عمومی بدن و حالت تهوع داشت ارائه کرد.
وی عنوان کرد: همزمان با مشورت پزشک کار اکسیژن تراپی و کنترل علایم حیاتی بیمار انجام گرفت و با توجه به وضعیت اضطراری مصدوم انتقال بیمار قلبی به بیمارستان انجام شد.
گفتنی است این عملیات تا ۳ بامداد ۳۱ فروردین به طول انجامید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین