تاریخ انتشار:۲۱:۳۴ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: مسئول سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت برگزاری یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه ای بزرگ، پیامی صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ" (آل عمران ، ۱۶۹)‏

شهادت بالاترین فضیلتی است که خداوند بزرگ و مهربان آن را به پاکترین و بهترین جهادگران در راه خود عطا می کند و از همین رو می‌باشد که ملت بزرگ ایران، تجلیل شهیدان و تکریم خانواده معظم آن بزرگواران را رسالت خطیر خود می دانند و با تأسی از وصایای ارزشمند حضرت امام خمینی(رضوان‌ الله‌ تعالی‌ علیه) و آموزه‌های مقام معظم رهبری (مدظله ‌العالی) از دریای بیکران علم و معرفت شهیدان برای رسیدن به قله های پیشرفت وسعادت اخروی خویش توشه بر می‌دارند.


پس درود خداوند بر تمامی برادران و خواهران بزرگواری که با بصیرت و هوشمندی، ارزش های بدست آمده از خون شهیدان را پاس می دارند.

اینجانب بر خود فرض می‌دانم به مصداق حدیث شریف رضوی؛ "مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقینَ، لَمْ یَشْکُرِ اللّه َ عَزَّ وَ جَلَّ" از میزبانی طایفه بزرگ گنجه‌ای به ویژه خانواده‌های محترم راستگو و رجب‌پور و حضور دلگرم کننده نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان، فرماندهان محترم نظامی و انتظامی استان، مسئولان محترم قضایی و حقوقی و اجرایی استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونین دادستانی، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان و هیئت همراه، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان و اقشار مختلف مردم شریف و شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد که مراسم یادواره سرداران و شهیدان روستای گنجه‌ای بزرگ با محوریت اربعین شهادت شهید هادی راستگو گنجه را همراهی نمودند، تقدیر ‌و تشکر ‌کنم.


امید که خداوند رحمان، رزق شهادت و بهره بردن از سفره پربرکت شهیدان را نصیب و روزی همه ما گرداند، ان شاء الله

سرهنگ پاسدار علی پرویزیان
مسئول سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین