کد خبر: ۲۳۱۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۳۰ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مصوبه هیئت دولت بنا بر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مادران دارای سه فرزند و بالاتر رایگان بیمه می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سعید کرمی با اشاره به مصوبه هیئت دولت بنا بر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: زنان دارای سه فرزند و بیشتر به‌صورت رایگان به عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در می‌آیند و از مزایای صندوق بهره‌مند خواهند شد.
وی افزود: مزایای این صندوق شامل بازنشستگی، کارافتادگی، تعیین حقوق، مستمری است که بیمه‌ شدگان بهره‌مند می‌شوند و به ازای فرزند چهارم و بالاتر ۲ سال به سنوات بیمه‌ای آنها اضافه می‌شود.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: خانواده‌هایی که از فروردین‌ماه ۹۶ تاکنون صاحب فرزندان سوم و بالاتر شده‌اند، می‌توانند به صندوق مراجعه کنند و یا از طریق سایت‌های مشخص شده از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
حداقل یک شماره تلفنی ، آدرسی چیزی بگذارید مراجعه کنیم
هر کجه میریم
میگن اطلاع نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
احسنت بر مدیرانی که کمی امید را به جامعه تزریق میکنید و قشر مظلوم روستایی و عشایری را مورد حمایت قرار می دهید.
ان شاءالله که در خدمت به مردم موفق و سربلند باشید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین