تاریخ انتشار:۰۲:۵۶ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور در پی درگذشت پدر ۳ شهید کهگیلویه وبویراحمدی پیامی صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، پیام مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور به درگذشت پدر ۳ شهید کهگیلویه وبویراحمدی به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

الَّذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلَائِکَهُ طَیِّبِینَ ۙ یَقُولُونَ سَلَامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُوا الْجَنَّهَ بِمَا کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ.
خانواده محترم شهیدان گرانقدر الله کرم خرسندیان، الله کس خرسندیان و محمد خرسندیان

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فدا کاری هستند.
بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته و در این میان نقش پدران ارجمند این اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم خرسندیان بابت درگذشت حاج امرالله خرسندیان پدر شهیدان الله کرم،اله کس و محمد خرسندیان از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت داریم. ان شاء الله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین